hoe kom ik achter het wifi wachtwoord van delta, mijn gsm blijft zeggen dat het wifi wacht woord niet goed is, terwijl ik het wachtwoord en de inlog naam van delta heb gekregen
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Wifi wachtwoord
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Controleer eerst eens of je wel met juiste netwerk verbonden bent.
Let ook op 2.4. en 5 ghz ( indien ingesteld).
Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=195,E=0000062551110977283,K=3143,Sxi =8,dtree=guid({7FFB5946-6F18-4D58-AC58-3CCA9CE5A8F6}),TS=ZeelandnetNL_2016#.WZ1FFbkUm70
Ga via een bekabelde internetverbing naar je wifi-modem.
(192.168.11.1. met beheer zeelandnet ( of leeg) als inlog en ww als je deze niet gewijzigd hebt ).
Dan kan je wifi ww achterhalen.
Ook hier nog diverse tips: http://nl.wikihow.com/Je-wifi-wachtw...-bent-vergeten
-
het netwerk is volgens mij goed,2,4 , blijft steeds hangen op het wachtwoord, ben nu 9 dagen bezig om dit goed te krijgen
maar het lukt niet.
ik ga maar naar een andere provider kijken , PTT komt alles persoonlijk instellen, dat lijkt mij de beste oplossing, bellen heeft totaal geen zin, je wordt alleen maar in de wacht gezet, dit heeft mij al 20 euro gekost zonder ook maar een millimeter verder te komen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Turfstekerhet netwerk is volgens mij goed,2,4 , blijft steeds hangen op het wachtwoord, ben nu 9 dagen bezig om dit goed te krijgen
maar het lukt niet.
ik ga maar naar een andere provider kijken , PTT komt alles persoonlijk instellen, dat lijkt mij de beste oplossing, bellen heeft totaal geen zin, je wordt alleen maar in de wacht gezet, dit heeft mij al 20 euro gekost zonder ook maar een millimeter verder te komen.
De kleinste afwijking zorgt dat je geen verbinding krijgt.
Van Delta krijg je toch geen wiifi-wachtwoord, dat moet je namelijk zelf instellen in het modem.
Met de gegevens die je van Delta hebt gekregen: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=178,E=0000062552037918467,K=6366,Sxi =8,case=guid({5EC394CA-DE52-4D23-A137-BBB20C7AEE14}),TS=ZeelandnetNL_2016
Reageer
-
Hoi Turfsteker,
ik zie dat er contact is geweest, maar met het WiFi-wachtwoord konden we niet helpen. Dit komt omdat het modem wat je van ons in bruikleen hebt in bridgemodus stond en je een eigen router gebruikt. Hier hebben wij geen toegang tot. Ik zie dat je dit inmiddels hebt aangepast zodat we de WiFi van ons modem kunnen gebruiken. Ik heb een terugbelverzoek gemaakt zodat dit op afstand uitgelezen kan worden en mijn collega's gaan jou hierbij helpen.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer