Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

uitgaande mail server instellen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Koeba
    Oorspronkelijk gepost door duncan
    Ptrol, zo werk ik ook vanuit Telenet met dit programma. loopt als een trein. Gebruik het POP protocol op de SMTP server van Telenet. Stuur maar je emailadres (Privebericht), Zit nu op telenet.
    Duncan
    Pop? Hopelijk maar op 1 apparaat?
    Ja hoor, daar hebben we er weer 1. Ik geef maar 1 oplossing voor dit probleem. Een vraag? Koeba, werk jij met dit programma? Nee??

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door duncan
      Oorspronkelijk gepost door Koeba
      Oorspronkelijk gepost door duncan
      Ptrol, zo werk ik ook vanuit Telenet met dit programma. loopt als een trein. Gebruik het POP protocol op de SMTP server van Telenet. Stuur maar je emailadres (Privebericht), Zit nu op telenet.
      Duncan
      Pop? Hopelijk maar op 1 apparaat?
      Ja hoor, daar hebben we er weer 1. Ik geef maar 1 oplossing voor dit probleem. Een vraag? Koeba, werk jij met dit programma? Nee??
      Ik stelde een vraag en in plaats van gewoon te antwoorden, meteen een stekelige reactie? Waarom? (Laat ik zelf dan wel de beleefdheid opbrengen: Ik gebruik 'dat programma' niet maar weet wel dat pop zeer onhandig is bij gebruik op meerdere apparaten. Jammer dat ik dat moet uitleggen.)

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X