Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Brother 3150CDW Printer wel verbonden met nieuwe Cisco modem, maar airprint werkt niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Brother 3150CDW Printer wel verbonden met nieuwe Cisco modem, maar airprint werkt niet meer


  • #2
    je kunt de oude situatie herstellen door het nieuwe modem in bridge mode te zetten.
    dan moet de Airport Extreme aangesloten op poort 1 van het modem.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      je kunt de oude situatie herstellen door het nieuwe modem in bridge mode te zetten.
      dan moet de Airport Extreme aangesloten op poort 1 van het modem.
      Bedankt voor de snelle reactie! Kan ik hieruit concluderen dat airprint via de Cisco modem zelf niet mogelijk is?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door tompichel
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        je kunt de oude situatie herstellen door het nieuwe modem in bridge mode te zetten.
        dan moet de Airport Extreme aangesloten op poort 1 van het modem.
        Bedankt voor de snelle reactie! Kan ik hieruit concluderen dat airprint via de Cisco modem zelf niet mogelijk is?
        De Cisco EPC3940 ondersteund AirPrint, maar hiermee los je het probleem het snelst op

        Reageer


        • #5
          Is het ook werkend te krijgen zonder de airport extreme hiervoor te gebruiken? Ik wil nl de airport express en de airport extreme omwisselen zodat ik de airport express kan gebruiken om muziek te streamen naar de oude stereo in de garage.

          Reageer


          • #6
            Heb je UPnP aan staan in het modem? (staat standaard uit, zie handleiding zeelandnet), ook even naar de instellingen op de printer kijken, deze moet dynamisch een IP krijgen. Als laatste de airport extreem instellen als tweede Access Point

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Niggo
              Heb je UPnP aan staan in het modem? (staat standaard uit, zie handleiding zeelandnet), ook even naar de instellingen op de printer kijken, deze moet dynamisch een IP krijgen. Als laatste de airport extreem instellen als tweede Access Point
              Static IP wijzigen naar dynamic IP bleek de gouden tip! Een beloning heb ik helaas niet. Het enige dat ik kan bieden is een dikke vette dankjewel!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X