Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

internet valt weg

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • internet valt weg

    Mijn internet valt regelmatig weg, nadat ik mijn modem gereset heb doet deze het weer.
    Dit gebeurd 3 a 4 keer per week, wat kan ik hier aan doen?

  • #2
    Hallo koppejan, welkom op het forum.

    Ik ben zo vrij geweest om de verbinding even na te zien. Zo te zien heb je nog een kabelmodem Cisco EPC3212. Ik zie dat het signaal hierop prima binnenkomt en de enige onderbrekingen de modem reboots zijn. Vermoedelijk is er een probleem in de eigen router, maar dit kan ik niet doormeten. Voor de zekerheid sturen we je een Cisco EPC3940 WiFi-modem op, zodat je een apparaat hebt dat beide apparaten kan vervangen. Deze zal je vermoedelijk na het weekend ontvangen. Er zit een handleiding bij om deze aan te sluiten, extra instructies staan op www.DELTA.nl/WiFi maar je mag uiteraard ook altijd even bellen met de Klantenservice om dit samen aan te sluiten.

    Reageer


    • #3
      Gaat het om Wifi of bekabeld Internet?

      In geval van wifi controleer dan eens van welk kanaal je gebruik maakt.
      Het wordt aangeraden vast te zetten op kanaal 1, 6 of 11.
      Met een progje als INssider ( http://www.computeridee.nl/downloads...rken/inssider/ ) kan je achterhalen welk kanaal in je omgeving het minst van de 3 bezet is.

      Verdere tips: https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren

      Gebruik je eigen router?
      Zo ja, reset deze ook eens 5 minuten nadat je het modem gereset hebt.

      Reageer


      • #4
        TimH, helaas duurt het diverse minuten voor een reactie in een vraag zichtbaar is.
        Zoals in dit item.
        Mijn reactie had achterwege kunnen blijven, maar de jouwe was niet zichtbaar.

        Waarom duurt het relatief zolang voor je een reactie ziet?

        Reageer


        • #5
          Ptrol, in ieder geval bedankt voor de bijdrage.

          Ik weet niet zo goed waardoor berichten soms wat later binnenkomen, vanuit onze back-end zien we dit soms ook pas na een keer verversen. Gezien jouw berichtje 5 minuten na dat van mij kwam; kan het zo zijn dat je er 5 minuten over hebt gedaan om dit te typen? :P

          Reageer


          • #6
            Geen idee, Tim.
            Maar toen ik begon, stond er in ieder geval niets.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X