Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

herhaaldelijk uitvallen van internet (Westenschouwen)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • herhaaldelijk uitvallen van internet (Westenschouwen)

    Het is 23/7. Al enkele dagen valt het internet regelmatig weg. Na opnieuw opstarten van het modem is er enkele minuten verbinding en die valt dan snel weer uit. PC, laptop, tablet, i-phone, e-radio doen het alle niet. Wat te doen? Graag aanwijzing. Met vriendelijke groet Lon

  • #2
    controleer es of de wartels van de zwarte binnenkomende coax-kabels goed vast zitten.
    welk modem heb je ?? 3212 of 3940 ??
    achterop het modem zit een klein resetknopje. druk dat es geruime tijd in.
    heb je probleem ook, als je een laptop / pc met een utp-kabel aansluit ??

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Lon
      Het is 23/7. Al enkele dagen valt het internet regelmatig weg. Na opnieuw opstarten van het modem is er enkele minuten verbinding en die valt dan snel weer uit. PC, laptop, tablet, i-phone, e-radio doen het alle niet. Wat te doen? Graag aanwijzing. Met vriendelijke groet Lon
      Dank voor jouw reactie. Probeer de suggesties te volgen. Ik heb modem: CISCO EPC3940AD.
      Uitval niet beperkt tot Wifi, ook via kabel (cq el net), is het signaal weg.
      met vriendelijke groet
      Lon

      Reageer


      • #4
        stuur dan maar es een emailtje naar forumbeheer@zeelandnet, compleet met jouw klantnummer en omschrijving van het probleem.
        dan zullen die het wel oppikken en onderzoeken wat het is / kan zijn.

        Reageer


        • #5
          Idem hier, diverse resets uitgevoerd, zowel "zacht" als " hard".
          Het is de laatste dagen niet vooruit te branden. Via Hotspot op mijn telefoon via 4G heb ik betere prestaties.

          Reageer


          • #6
            Hallo Lon, ik heb voor de zekerheid even het modem opnieuw opgestart, deze stond al geruime tijd aan. Jouw melding is doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zie dat dit voornamelijk de wifi betreft en mijn collega's kunnen dit op afstand voor je verbeteren.

            rdonselaar, welkom op het forum.
            Ik zie dat je ook een e-mail hebt gestuurd. Ik heb de melding doorgezet naar onze monteursdienst om ik wat problemen in de wijk zie. Hierover word je nog gebeld als ze een afspraak willen maken om de verbinding binnen te controleren.

            Reageer


            • #7
              Dank voor je reactie Tim, ik wacht het af!

              Oorspronkelijk gepost door TimH
              Hallo Lon, ik heb voor de zekerheid even het modem opnieuw opgestart, deze stond al geruime tijd aan. Jouw melding is doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zie dat dit voornamelijk de wifi betreft en mijn collega's kunnen dit op afstand voor je verbeteren.

              rdonselaar, welkom op het forum.
              Ik zie dat je ook een e-mail hebt gestuurd. Ik heb de melding doorgezet naar onze monteursdienst om ik wat problemen in de wijk zie. Hierover word je nog gebeld als ze een afspraak willen maken om de verbinding binnen te controleren.

              Reageer


              • #8
                over uitvallen internet

                Beste Tim, Fred, Kimberly
                Heb aanwijzingen en suggesties gevolgd (ander kanaal (6 nu ipv 11), settings, op afstand modem opnieuw gestart.. Zo te zien werkt internet nu beter.
                Dank voor jullie hulp
                Lon

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X