Het is 23/7. Al enkele dagen valt het internet regelmatig weg. Na opnieuw opstarten van het modem is er enkele minuten verbinding en die valt dan snel weer uit. PC, laptop, tablet, i-phone, e-radio doen het alle niet. Wat te doen? Graag aanwijzing. Met vriendelijke groet Lon
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
herhaaldelijk uitvallen van internet (Westenschouwen)
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
controleer es of de wartels van de zwarte binnenkomende coax-kabels goed vast zitten.
welk modem heb je ?? 3212 of 3940 ??
achterop het modem zit een klein resetknopje. druk dat es geruime tijd in.
heb je probleem ook, als je een laptop / pc met een utp-kabel aansluit ??
-
Oorspronkelijk gepost door LonHet is 23/7. Al enkele dagen valt het internet regelmatig weg. Na opnieuw opstarten van het modem is er enkele minuten verbinding en die valt dan snel weer uit. PC, laptop, tablet, i-phone, e-radio doen het alle niet. Wat te doen? Graag aanwijzing. Met vriendelijke groet Lon
Uitval niet beperkt tot Wifi, ook via kabel (cq el net), is het signaal weg.
met vriendelijke groet
Lon
Reageer
-
Hallo Lon, ik heb voor de zekerheid even het modem opnieuw opgestart, deze stond al geruime tijd aan. Jouw melding is doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zie dat dit voornamelijk de wifi betreft en mijn collega's kunnen dit op afstand voor je verbeteren.
rdonselaar, welkom op het forum.
Ik zie dat je ook een e-mail hebt gestuurd. Ik heb de melding doorgezet naar onze monteursdienst om ik wat problemen in de wijk zie. Hierover word je nog gebeld als ze een afspraak willen maken om de verbinding binnen te controleren.
Reageer
-
Dank voor je reactie Tim, ik wacht het af!
Oorspronkelijk gepost door TimHHallo Lon, ik heb voor de zekerheid even het modem opnieuw opgestart, deze stond al geruime tijd aan. Jouw melding is doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zie dat dit voornamelijk de wifi betreft en mijn collega's kunnen dit op afstand voor je verbeteren.
rdonselaar, welkom op het forum.
Ik zie dat je ook een e-mail hebt gestuurd. Ik heb de melding doorgezet naar onze monteursdienst om ik wat problemen in de wijk zie. Hierover word je nog gebeld als ze een afspraak willen maken om de verbinding binnen te controleren.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer