Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi heeft geen geldige IP configuratie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi heeft geen geldige IP configuratie

    Mijn pc heeft geen verbinding met modem en router, geeft aan:
    Wifi heeft geen gekdige IP configuratie

  • #2
    Welkom op het forum rohob,
    Kun je eens 'probleemoplossing' zoeken in je startmenu en dan problemen met de Wi-Fi proberen op te lossen?

    Reageer


    • #3
      Beste Goeroe,Heb ik gedaan maar is niet opgelost.

      Reageer


      • #4
        Je hebt kennelijk wel internet. Is dit met een ander apparaat, via je eigen router?
        Kun je je pc met een netwerkkabel aansluiten op je router? Heb je dan internet? (Daarmee kunnen we uitsluiten of het aan de Wi-Fi op je pc ligt, of aan je router.)
        En heb je een ZeelandNet modem met of zonder Wi-Fi?

        Reageer


        • #5
          Ja ik heb met mijn ipad internet, ligt niet aan de zeelandnet modum met router of mijn netgear router.
          Ik denk wanneer ik mijn pc met kabel aansluit ik internet heb.

          Reageer


          • #6
            Heb je je ZeelandNet modem in 'bridge mode' geschakeld? Dat kun je doen via Mijn DELTA.
            Dit is nodig als je een eigen router gebruikt, om te voorkomen dat je problemen met ip-adressen en vertaling van netwerkadressen krijgt.

            Het is goed om te testen of je wel internet hebt via een kabel. Volg daarna deze stappen van Microsoft eens, om de problemen met Wi-Fi op te lossen?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
              Heb je je ZeelandNet modem in 'bridge mode' geschakeld? Dat kun je doen via Mijn DELTA.
              Dit is nodig als je een eigen router gebruikt, om te voorkomen dat je problemen met ip-adressen en vertaling van netwerkadressen krijgt.

              Het is goed om te testen of je wel internet hebt via een kabel. Volg daarna deze stappen van Microsoft eens, om de problemen met Wi-Fi op te lossen?

              Reageer


              • #8
                Beste rohob,

                Is dit inmiddels al opgelost? Ik zie dat er een beste antwoord is gekozen, maar zie verder geen berichtje van jou meer.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X