Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi verbinding valt steeds uit

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi verbinding valt steeds uit

    Ik heb sinds kort internet en interactieve tv bij Zeelandnet en Delta en heb vanaf het begin een probleem. De wifi op mijn telefoon valt regelmatig uit. Als ik via chromecast naar videoland of delta app kijk op mijn tv, valt de wifi verbinding op mijn telefoon weg, maar de film op de tv loopt door. Die kan ik dan alleen nog stoppen door de stekker van de chromecast uit de tv te halen. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

  • #2
    Neem wifi verbeteren eens door: https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren

    Nuttige info over kanaal ( vastzetten 1, 6 of 11), 2,4 en 5 ghz netwerk, storende factoren etc.

    Reageer


    • #3
      Bedankt, ik heb nu mijn telefoon op 5Ghz gezet, even afwachten of het probleem nu is opgelost.

      Reageer


      • #4
        Ik heb geen storingen meer op mijn telefoon gehad sinds ik het netwerk heb veranderd, dus ik denk dat dit is opgelost. Op mijn laptop is het 5ghz netwerk niet zichtbaar. Weet iemand hoe ik dit zichtbaar kan maken? Of kan dat niet?

        Reageer


        • #5
          Dan is dat voor je telefoon een goede oplossing gebleken.
          Niet alle apparaten ondersteunen 5 ghz.
          Mogelijk dat je laptop alleen 2.4 ghz ondersteunt.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X