Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet van DELTA is zo verschrikkelijk traag.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet van DELTA is zo verschrikkelijk traag.

    Ik heb hier zo'n spijt van, het is zo verschrikkelijk traag, Safari kan soms helemaal geen verbinding krijgen. Is dit het goede internet van Delta, nou ik vind er niets aan.:@

  • #2
    Hallo Molendijkjja, welkom op het forum.

    Vervelend dat je dit zo ervaart. Het zou fijn zijn als je het probleem iets meer toelicht. Ervaar je problemen met WiFi? Of met een bekabelde verbinding.

    Ik ben zo vrij geweest om de verbinding na te zien en wat me opvalt is dat het WiFi-signaal vastgezet is op kanaal 13. Dit kanaal wordt niet door ieder apparaat goed ondersteund, en heel kort door de bocht gezegd is kanaal 13 (12 ook trouwens) een garantie voor slechte WiFi. Ik wil je adviseren dit vast te zetten op 1, 6, of 11. Zie hiervoor ook onze handleidingen en instructievideo's.

    Reageer


    • #3
      Het is niet alleen dit maar ook de nieuwe tv, ik heb dit echt niet zelf vastgezet ik weet nl niet eens hoe. Maar goed ga dit voorleggen aan mijn zoon dat zodra hij komt kan hij er naar kijken. Maar ben ik blij? Nee, helemaal niet ik dacht echt dat ik het goede genomen had. Mocht dit achteraf wel zo zijn zal ik dit ook melden

      Reageer


      • #4
        Ik kan zien dat het is vastgezet op 13. Weliswaar lijkt dit kanaal of deze golflengte vrij van concurrentie, dat is vooral omdat dit een soort niemandsgebied is in de WiFi-wereld, om het zo maar even te zeggen. Het kan zijn dat dit tijdens de installatie zo is ingesteld of op een later tijdstip. Als je zoon dit kan nakijken, is het misschien handig om even telefonisch contact op te nemen via 0118 - 22 55 00, zodat we er samen naar kunnen kijken.

        Welke problemen ervaar je precies met de televisie? Dit staat los van de internetverbinding, overigens.

        Reageer


        • #5
          De tv loopt niet synchroon met het geluid en dat is niet prettig. Nog een vraag, wie heeft de WIFI zo ingesteld wij zijn er niet meer aan geweest.

          Reageer


          • #6
            Ik kan niet zien wie de WiFi zo heeft ingesteld, ik zie dat er een wijziging is uitgevoerd afgelopen maand. Dit kan ook zelf gedaan zijn. Vijf dagen geleden is het modem opnieuw opgestart in ieder geval en daarna is het kanaal aangepast.

            Als beeld en geluid niet synchroon lopen dan kan dat meerdere oorzaken hebben. Allereerst; komt het geluid uit de televisie zelf? Of gaat dit via een losse speaker?
            Als je kijkt via een digitale decoder (waar de smartcard in zit) dan kan het helpen om deze even een tijdje van de stroom te halen en daarna opnieuw aansluiten.

            Reageer


            • #7
              Heb je ondertussen alweer een stabiele verbinding, Molendijkjja?
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X