Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Wifispots instellen Windows 10 Laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Wifispots instellen Windows 10 Laptop

    Domme vraag misschien maar weet iemand dit werkend te krijgen onder Windows 10 ?

    Het zou simpel moeten zijn invullen gebruikersnaam [email protected] en dan paswoord invullen, maar dat is het dus niet.

    Het is ook simpelweg onmogelijk, althans ik zou niet weten hoe om een netwerk verbinding te creeren volgens de methode zoals beschreven staat in de
    handleiding .

    De netwerknaam bestaat immers al.

    Kijk ik bij Ziggo dan wordt er voor een laptop met geen woord meer gerept over een eventueel benodigd certificaat.


    Dit is een erg onduidelijk verhaal wat weinig mensen nog zullen snappen en denk ik toch voor verbetering vatbaar is

  • #2
    Het is bij mij op de "simpele" manier op twee laptops gelukt..
    Zie je Delta Wifispots wel als beschikbaar netwerk?

    Reageer


    • #3
      Ja, krijg nog wel een melding te zien van :
      weet u zeker dat u in de buurt bent van Delta WifiSpots
      en vervolgens een (hexadecimale) certificaat vingerafdruk te zien maar verder werkt het dus niet.

      Vroeger kon je het aan en weer uitzetten in de PIP en dan werd er vanzelf een nieuw wachtwoord gegenereerd maar dat werkt in MijnDelta niet meer.

      Dus ben benieuwd hoe je dit dan voor elkaar hebt gekregen ?

      Reageer


      • #4
        Ik heb daar niets bijzonders voor gedaan..kiezen voor verbinding maken en inloggegevens invoeren.
        Overigens lukt het me nu ook niet om te verbinden..er schijnen problemen te zijn:
        https://forum.zeelandnet.nl/wifi-31/...34/index1.html
        Misschien dat dat de reden is dat het nu niet lukt..

        Reageer


        • #5
          Bedankt Jos, er loggen er misschien een beetje teveel in op de Brouwersdam
          op dit moment misschien ?

          http://www.concertatsea.nl/info/info...stelde-vragen/

          Reageer


          • #6
            Bewuste screenshot nog in detail.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X