Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi

    Ik heb een nieuwe tablet gekocht . Helaas is het mij niet gelukt om de Wifi te activeren . Op al mijn andere apparaten werkt het wel .
    Ook ben ik mijn ip-adres vergeten . Waar kan ik dit vinden ? bij voorbaat dank .

  • #2
    Hallo Kees Lems, welkom op het forum.

    als je gebruik maakt van een eigen router, dan kan je dit vaak benaderen via het adres van de router. Als je de handleiding nog hebt, dan staat hierover een instructie. Vaak is het zo dat je vanaf een apparaat dat al verbinding heeft naar het ip-adres van de router kan geen. Meestal is dit een extensie als 192.168.1.1.
    Eenmaal ingelogd op de router wordt er vaak gevraagd om in te loggen. Wellicht dat je deze gegevens hebt opgeschreven op de handleiding/boekje van de router.

    Als je een WiFi-modem hebt, dan ga je naar 192.168.11.1 en kan je inloggen met standaardgegevens: username beheer en password zeelandnet.
    Het wachtwoord staat onder Setup en heet passphrase. Je kan dit tevoorschijn halen door een vinkje te zetten bij Show Key.

    Reageer


    • #3
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X