Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sinds een paar dagen heb ik een slechte WiFi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik zou het niet weten. Er is ook geen nieuw apparaat gekomen op een wifisignaal

    Reageer


    • #17
      Zag overigens ook dat je modem al lange tijd geen herstart heeft gehad. Hoewel dat voor de Wifi niet uit zou moeten maken zou je dat ook nog even kunnen doen. Het kan iig geen kwaad. Het is ook vreemd dat de interferentie op het 5 GHz signaal zit, want die heeft een zwakker bereik waardoor daar juist minder verstoring van andere netwerken op zou moeten ontstaan.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #18
        Misschien staat het modem achter de tv op de grond?
        Inderdaad even uit- en aanzetten, en kijken of je het meer 'vrij' kunt plaatsen, zonder andere apparatuur in de nabijheid.

        Reageer


        • #19
          Krijg een mail van caroline staat er in klik hier om bericht te lezen . Krijg ik een foutmelding . Dus kan je bericht niet lezen Caroline

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door peels
            Krijg een mail van caroline staat er in klik hier om bericht te lezen . Krijg ik een foutmelding . Dus kan je bericht niet lezen Caroline

            Reageer


            • #21
              Is het inmiddels verholpen, Peels?

              Reageer


              • #22
                Omdat een reactie uitblijft, gaan we er van uit dat het probleem is opgelost.

                Mocht het probleem nog spelen dan hoor ik het graag.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X