Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi verbinding varieert tussen 10 Mbs en 400 Mbs

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi verbinding varieert tussen 10 Mbs en 400 Mbs


  • #2
    @ fvdboorn 10 Mbps oke maar 400 Mbps met wifi dat zal je niet lukken

    Reageer


    • #3
      150 Mbps moet draadloos heel goed kunnen, ook met het modem van Zeelandnet.

      stuur een emailtje naar [email protected] met daarin je klantgegevens.
      dan kan een moderator dat oppikken en kijken wat er aan de hand kan zijn.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door JvdL
        @ fvdboorn 10 Mbps oke maar 400 Mbps met wifi dat zal je niet lukken
        Zie afbeeldingen. Gemeten met speedtest op de ipad pro en op de iPhone 7 plus.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          150 Mbps moet draadloos heel goed kunnen, ook met het modem van Zeelandnet.

          stuur een emailtje naar [email protected] met daarin je klantgegevens.
          dan kan een moderator dat oppikken en kijken wat er aan de hand kan zijn.
          Beste Fred, bedankt voor je reactie.

          Gisteren helemaal opnieuw begonnen, alle kabels los, alles opnieuw opgestart.
          Sinds gisteren weer stabiel signaal. Wat nu de oorzaak was, zou ik echt niet weten.
          Nu even afwachten...

          Reageer


          • #6
            Hoi fvdboorn,

            Kun je je klantgevens doorsturen naar [email protected] zodat ik kan kijken wat er aan de hand is.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ferry
              Hoi fvdboorn,

              Kun je je klantgevens doorsturen naar [email protected] zodat ik kan kijken wat er aan de hand is.
              Gegevens doorgestuurd Ferry....

              Reageer


              • #8
                fvdboorn

                Ik heb je e-mail inmiddels beantwoord
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Caroline
                  @fvdboorn

                  Ik heb je e-mail inmiddels beantwoord
                  Hoi Caroline, heb je mailtje ontvangen.
                  Mijn Wifi netwerk is opgebouwd uit een Apple time capsule, ingesteld als router en een Apple extreme, ingesteld om het netwerk uit te breiden. De instellingen staan zoals Apple ze voorschrijft. Zelden problemen, en heel af en toe moet ik t modem resetten. Ik haal dan ook de maximale download en upload. Maar zoals ik al schreef had ik sinds een week last van behoorlijke schommelingen. Alles opnieuw ingesteld, maar soms toch behoorlijke schommelingen.
                  Er is wel iets veranderd in huis.
                  Er is de laatste week een smart tv en een ps4 bijgekomen, die verbinding hebben met internet.
                  Het totaal aantal connecties met de router ligt gemiddeld hier in huis op 25.
                  Apple time capsule kan 50 connecties verwerken, maar hoe zit t met t modem van Zeelandnet.
                  Is t modem aan begrensd aan een aantal connecties?
                  Met vriendelijk groet,
                  Frank

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fvdboorn
                    Mijn Wifi netwerk is opgebouwd uit een Apple time capsule, ingesteld als router en een Apple extreme, ingesteld om het netwerk uit te breiden.
                    dat betekent dat het modem in bridge moet staan.
                    als dat niet zo is, dan heb je 2 routers achter elkaar en dat werkt niet echt lekker
                    je hebt ook een AE, om het netwerk uit te breiden.
                    is deze bekabeld of draadloos aangesloten ??
                    dat laatste maakt nogal verschil.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      Oorspronkelijk gepost door fvdboorn
                      Mijn Wifi netwerk is opgebouwd uit een Apple time capsule, ingesteld als router en een Apple extreme, ingesteld om het netwerk uit te breiden.
                      dat betekent dat het modem in bridge moet staan.
                      als dat niet zo is, dan heb je 2 routers achter elkaar en dat werkt niet echt lekker
                      je hebt ook een AE, om het netwerk uit te breiden.
                      is deze bekabeld of draadloos aangesloten ??
                      dat laatste maakt nogal verschil.
                      Beste Fred,

                      Het modem staat in bridge mode.
                      De extreme maakt nu verbinding via wifi met de time capsule. Ook met kabel aangesloten, maar maakte niet veel verschil.
                      Ik krijg steeds meer het idee, dat het aan het aantal connecties ligt.

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Beste Goeroe, bedankt voor je heldere uitleg. Het wordt steeds duidelijker voor me, en weer iets geleerd.
                          De netwerken hebben reeds een aparte naam, wat ik met een kabel kon aansluiten heb ik gedaan.
                          Maar zoals je schrijft, kan ik nu verklaren waarom ik soms een traag netwerk heb.
                          Sinds een week heb ik een PlayStation, die op de achtergrond doet downloaden, en Sony beperkt de snelheid hiervan behoorlijk.
                          En het klopt zoals je zegt. Als ik aan het downloaden ben zal]kt de snelheid behoorlijk in mekaar. Stopt het downloaden, dan is alles weer oke....
                          De andere adviezen ga ik opvolgen.
                          Thanks ......

                          Met vriendelijke groet,
                          Frank van den Boorn

                          Reageer


                          • #14
                            kun je die Playstation niet via een utp-kabel aansluiten ??

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X