Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo WifiSpots aanmelden lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Na een aantal pogingen, en ook alles verwijderen etc, bleek dat de tip van Deuntje de winnende was. Het is nu gelukt, bedankt.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Deuntje
      je zal hier wel gebruik moeten maken van de volledige wifispots-login (bijv. [email protected]). De @delta.nl is belangrijk, hieraan ziet de authenticatieserver van Ziggo dat het om een DELTA klant gaat en kan dan de controle van username en password door Ziggo worden doorgestuurd naar de authenticatieservers van DELTA.
      Eureka !

      Bedankt voor de tip, ik heb het probleem namelijk exact andersom!

      Zie https://community.ziggo.nl/wifispots...tml#post221726

      Ik kan dus als Ziggo klant niet op de Delta spots.

      Ik ga n.a.v. jouw tip eens @ziggo.nl aan mijn gebruikersnummer toevoegen :-)

      De beschrijving van Ziggo moet dan aangepast worden, want die rept daar niet van ...

      Reageer


      • #18
        Geen probleem met inloggen Ziggo draait prima

        Reageer


        • #19
          De handleiding voor het inloggen in Ziggo WiFiSpots is niet meer te bekijken. Wanneer ik op de link klik, krijg ik of een foutmelding of ik kom weer op de homepagina van het forum uit. Kan er een nieuwe handleiding komen voor Ziggo WiFiSpots? Aanmelden op Ziggo WiFiSpots buiten Zeeland lijkt namelijk niet meer mogelijk te zijn.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Kylie Bekijk bericht
            De handleiding voor het inloggen in Ziggo WiFiSpots is niet meer te bekijken. Wanneer ik op de link klik, krijg ik of een foutmelding of ik kom weer op de homepagina van het forum uit. Kan er een nieuwe handleiding komen voor Ziggo WiFiSpots? Aanmelden op Ziggo WiFiSpots buiten Zeeland lijkt namelijk niet meer mogelijk te zijn.
            Ik ben minutenlang aan het zoeken geweest wat de reden is dat dit topic uit mei 2017 nu weer bovenaan staat. Dat komt dus door jouw vraag.
            Een nieuwe handleiding zie ik niet. Maar je kunt dezelfde instellingen gebruiken als bij DELTA WifiSpots, inclusief certificaat en inloggegevens.
            Heb je meer hulp nodig? Maak dan even een eigen topic aan zodat de mensen uit 2017 geen e-mail updates hoeven te ontvangen van jouw problemen

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Kylie Bekijk bericht
              De handleiding voor het inloggen in Ziggo WiFiSpots is niet meer te bekijken. Wanneer ik op de link klik, krijg ik of een foutmelding of ik kom weer op de homepagina van het forum uit. Kan er een nieuwe handleiding komen voor Ziggo WiFiSpots? Aanmelden op Ziggo WiFiSpots buiten Zeeland lijkt namelijk niet meer mogelijk te zijn.
              Beste Kylie,

              Zoals GoeRoe aangeeft kan je de instructies voor de DELTA WifiSpots volgen.
              De eerste keer dat je je aanmeld moet dit gebeuren op het DELTA WifiSPots netwerk. Hierna kan je gebruik maken van de Ziggo WifiSpots.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X