Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo WifiSpots aanmelden lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziggo WifiSpots aanmelden lukt niet

    Hoi,

    Ik probeer al een tijdje mijn telefoon aan te melden op een Ziggo wifispot maar dit lukt steeds niet.

    Het aanmelden op een delta wifispot is wel gelukt, en hierop werkt het internet etc. wel allemaal.

    Bij de Ziggo wifispot krijg ik steeds de melding dat het wachtwoord niet correct is. Alle handleidingen die ik heb gevonden op dit forum heb ik ook geprobeerd maar dit lukt ook niet.

    Aangezien ik het ook op verschillende Ziggo wifispots heb geprobeerd ga ik er vanuit dat het daar ook niet aan ligt.

    Mijn telefoon is overigens een oneplus 3T.

    Heeft er iemand een oplossing?

  • #2
    Heb je hierbij de handleiding van moderator Caroline ( https://forum.zeelandnet.nl/wifi-31/...html#post11188 ) gebruikt?

    Reageer


    • #3
      Ja deze heb ik ook al geprobeerd, maar hielp niet.

      Delta Wifispot was ook geen probleem, maar de Ziggo wil niet lukken.

      Reageer


      • #4
        Heb je mischien recentelijk het ww gewijzigd?

        Reageer


        • #5
          @Ptrol

          Als ik zo vrij mag zijn om hier wat te vragen ivm de Delta wifispots.

          Heb je nou zelf 'n WIFI modem nodig om gebruik te maken van de wifispots?!
          Ik heb het meerdere malen getest en krijg geen verbinding met de wifispots van Delta. Ik heb dan ook geen wifi modem.

          bvd.

          Reageer


          • #6
            Hallo jPj77,

            Er zijn nog een hoop klanten met een EPC3212 ( geen wifi-modem) modem.
            Zij kunnen zich in Mijn Delta ook voor WifiSpots aanmelden en dit op hun toestel volgens handleiding installeren ( https://www.delta.nl/service/interne...-handleidingen }.
            Je eigen modem is dan uiteraard geen WifiSpot

            Verder uit Klantenservice voor klanten met wifi-modem:
            Als je je eigen pot uitzet, kan je ook geen gebruikmaken van andere WifiSpots.

            Bridge mode
            In MijnDELTA kan je WiFi-modem in bridge mode zetten. Met bridge mode schakel je het DELTA WifiSpots signaal thuis uit.
            Op alle andere locaties kun je wel gebruik blijven maken van DELTA WifiSpots.

            Reageer


            • #7
              Toen het steeds niet lukte heb ik op den duur wel het wachtwoord wat simpeler gemaakt Dit is bijna 2 weken geleden gedaan.

              Met het nieuwe wachtwoord heb ik mijn ook al aangemeld bij de delta Wifispot, deze werkt dus.

              Ik heb gisteren voor de zekerheid het ook nog eens geprobeerd met mijn oude wachtwoord op de Ziggo wifispot, maar dit werkte ook niet.

              Reageer


              • #8
                Mogelijk zit er iets niet helemaal goed in de verwerking (DELTA en Ziggo) als je in Mijn Delta je ww gewijzigd hebt?

                Reageer


                • #9
                  Dat dacht ik ook eerst, maar zou dan wel verwachten dat mijn oude wachtwoord het nog wel deed.

                  In hoeverre kan Delta zien of het aanmelden etc. lukt of wat er mis gaat?

                  Reageer


                  • #10
                    @Mirrico

                    Je hebt geen WiFi-modem nodig om gebruik te kunnen maken van de DELTA WiFiSpots. Je kunt je inloggegevens terug vinden op MijnDELTA. Dit zijn dus niet de gegevens die je gebruikt voor je WiFi-verbinding thuis.
                    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                    Reageer


                    • #11
                      Caroline, dat was een vraag van" jpj77.

                      Mirrico heeft het probleem dat hij/zij niet kan inloggen met het gewijzigde ww op Ziggo.
                      Wel op ZeelandNet's WifiSpots.
                      Kan mogelijk deze wijziging de oorzaak zijn?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Caroline
                        @Mirrico

                        Je hebt geen WiFi-modem nodig om gebruik te kunnen maken van de DELTA WiFiSpots.
                        Bedankt voor de bevestiging Caroline. Krijg alleen nooit geen verbinding tot stand met de WIFISpots.

                        Is de inlog nou met of zonder @delta.nl ?
                        Ook staat het certificaat op WIFI.

                        Excuses voor de topickaap

                        Mvg

                        Reageer


                        • #13
                          Hoi,

                          Ik zou nog graag een antwoord of oplossing willen ontvangen voor mijn probleem.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Mirrico
                            Hoi,

                            Ik zou nog graag een antwoord of oplossing willen ontvangen voor mijn probleem.
                            Hoi Mirrico,

                            Verwijder eens de WifiSpots van je telefoon met de optie netwerk vergeten en probeer daarna via een Ziggo WifiSpot verbinding te maken. Als dat niet lukt, verwijder dan het certificaat en installeer aan de hand van de handleiding de WifiSpots opnieuw op je telefoon.
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #15
                              Verbinding maken met Ziggo's WifiSpots netwerk werkt hetzelfde als DELTA WifiSpots, je zal hier wel gebruik moeten maken van de volledige wifispots-login (bijv. [email protected]). De @delta.nl is belangrijk, hieraan ziet de authenticatieserver van Ziggo dat het om een DELTA klant gaat en kan dan de controle van username en password door Ziggo worden doorgestuurd naar de authenticatieservers van DELTA.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X