Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem te zwak??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem te zwak??

    Wij hebben een CISCO EPC 3940AD via Delta/Zeelandnet
    Nu hebben wij het idee dat hij het soms niet aankan, mobiele telefoons, chromecast, laptop.
    Net alsof hij te zwak is, is dit mogelijk en welke modem is er zwaarder?
    De wifi stopt dan een paar seconden en gaat dan later weer aan.
    Kent iemand dit probleem?

  • #2
    Hallo schoter,

    Welkom op het forum

    Het modem dat je hebt, is ons nieuwste modem.
    Deze zou gewoon netjes alle apparaten aan moeten kunnen.
    Zelf heb ik aangesloten: 2 telefoons, 2 televisies, 2x Chromecast en een PS4.

    Wellicht kunnen de instellingen geoptimaliseerd worden in jouw modem.
    Wil je een mail sturen met jouw relatienummer en een link naar dit topic?
    Dan kijken wij je verbinding en instellingen even na.

    Je zou ook eens een kijkje kunnen nemen op deze pagina.

    Reageer


    • #3
      Hallo Linda
      Ik heb dit ook al eens met iemand van Zeelandnet besproken en toen is ook alles bekeken, het probleem was toen dat de chromecast er iedere keer mee stopte. Nu hebben we het juist als we via de chromecast ultra kijken en 2 mobiele telefoons aanstaan en met de derde telefoon veel wordt gekeken op youtube enz. De meneer in de winkel had erover dat dit allemaal te veel was voor de modem en dat hij dit dan niet aan kon. Dus hebben jullie ook een zwaardere modem?
      Ik wil best een mail sturen met onze relatienummer, maar ik denk dat jullie alles dan weer opnieuw gaan uitzoeken en dat is dubbel werk.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door schoter
        De meneer in de winkel had erover dat dit allemaal te veel was voor de modem en dat hij dit dan niet aan kon. Dus hebben jullie ook een zwaardere modem?
        Wat een belachelijk verhaal. Niet van jou hoor, maar van die meneer in de winkel. Lekkere winkel die zulke onzin staat te verkopen. Dealer van KPN zeker?

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            De EPC3940 is het laatste type dat we aanbieden. Er is geen snellere of zwaardere. Ik moet zeggen dat in bijna alle gevallen het gewoon prima werkt als de instellingen geoptimaliseerd worden. Het is overigens ook mogelijk om een eigen, "zwaardere" router er op aan te sluiten, maar daar zijn kosten aan verbonden.

            Ik ben benieuwd of je bekabeld wel een snelle verbinding hebt en of het probleem enkel betrekking heeft op de WiFi.

            Reageer


            • #7
              Het zou kunnen zijn dat het internet pakket het niet aankan. Met 20 Mb download zou het mogelijk kunnen zijn dat niet alles vlekkeloos draait

              Reageer


              • #8
                Beste schoter,

                Het is al even geleden dat we wat van je hebben vernomen.
                Ik ben benieuwd of je vraag inmiddels beantwoord is? Zo ja, zou je dan het beste antwoord kunnen kiezen.

                Reageer


                • #9
                  Hallo
                  Sheena heeft ook gereageerd en via prive berichtjes heeft zij in de modem ' gekeken' ..ik hoop dat het probleem nu opgelost is. Ik kan er nog niet zo heel veel over zeggen, want het is nog maar sinds 1 dag aangepast.
                  Dank u voor uw reactie.

                  Reageer


                  • #10
                    Dan vernemen we graag of het is opgelost als het een paar dagen goed is gegaan.

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo medewerkers van Delta/Zeelandnet..ik wil graag doorgeven dat het internet nu bij ons in huis veel stabieler is...bedankt voor jullie berichtjes

                      Reageer


                      • #12
                        Fijn om te lezen dat het weer stabiel is, schoter!

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X