Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verbinding internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verbinding internet

    Hoe kan het komen dat mijn verbinding zo slecht is. Met enige regelmaat moet ik best lang wachten tot er verbinding is

  • #2
    Hier hetzelfde.....Overdag gaat het prima maar na 6uur in de avond is het een drama tot begin de nacht...Netwerk overbelast??? Vooral de wifi...Heb hem van kanaal veranderd naar een bijna niet gebruikt kanaal hier en ik geloof dat het iets beter gaat maar een toppertje is het nog steeds niet....Downloadsnelheid komt op de laptop ook niet boven de 15 mbps met dips naar 3....Inmiddels weer een ander kanaal gezocht en nu is het wel goed!!! Zit nu op 75 mbps en mijn streaming audio en video doet het daar prima op!!! Dips zijn er ook uit!

    Reageer


    • #3
      @jvaneen?
      Heb je het over een bekabelde verbinding of over wifi?
      Hebben andere apparaten hier ook last van?

      Is je pc/laptop vrij van malware? Al eens gescand met Mbam Free bijv.?
      Start er niet te veel op?
      Geen programma's actief die bandbreedte wegsnoepen?

      Reageer


      • #4
        Hallo jvaneen, welkom op het forum!

        Graag ontvangen we wat extra inzicht in de vragen die Ptrol gesteld heeft. Je kan ook een e-mailsturen naar [email protected]. Vermeld hierin je klantnummer en adresgegevens en we kunnen alles nagaan.

        Reageer


        • #5
          Hoi jvaneen,

          Is het probleem inmiddels al verholpen? Zo ja, dan horen we graag wat de oplossing is geweest. Als je nog steeds een langzame verbinding hebt, dan horen we het ook graag zodat er verder naar gekeken kan worden.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X