Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi problemen ps4 destiny

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi problemen ps4 destiny

    het lukt me wel om met mijn ps4 te verbinden met het internet maar zodra ik probeer destiny te spelen krijg ik de error code marion berry ook heb ik al properen te portforwarden maar dat bracht ook geen succes plz help

  • #2
    Wat je kan proberen:

    1. Zet het spel uit.
    2. Zet je PS4 uit.
    3. Reset modem en eventuele router als die is aangesloten op het modem.
    4. Als het modem weer online komt en de WiFi het dus weer doet, kan je de PS4 aanzetten en Destiny opnieuw opstarten.

    Als dit niet lukt kan het een instelling in het modem of de router zijn die je moet aanpassen.
    Er staan wat filmpjes op Youtube. Ook over Destiny op de PS4, maar wel alleen in het Engels.

    Reageer


    • #3
      pff ja dat zie ik ook overal op het internet maar soms doet ie het als ik dat doe maar meestal gewoon niet en als ie het dan doet doen andere psn functies het weer niet
      alle filmpjes zeggen dat je moet portforwarden en dat heb ik al gedaan dus ja
      maar toch bedankt voor de tip

      Reageer


      • #4
        Probeer eens dit.
        Ga in je je routermenu naar Applications & Gaming en voer het macadress van dat apparaat eens in via IP PassThrough.

        Reageer


        • #5
          ookal gedaan

          Reageer


          • #6
            op mijn modem heb ik de router X8 AC 1750 aangesloten, nu kan mijn ps4 wel gewoon verbinding maken. Maar vanaf dat ik iets probeer te doen net als destiny te spelen krijg ik constant error codes, port forwarding heb ik al geprobeert en de netwerk setup uit en aan zetten heb ik ook al honderd keer gedaan. plz help

            Reageer


            • #7
              Hoi ciemke,

              Welke foutcode krijg je te zien?
              Je kan kijken of er een oplossing bij staat via deze link?

              Reageer


              • #8
                Beste ciemke,

                Heb je inmiddels al een oplossing gevonden?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X