Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi werkt niet, bekabeld heb ik wel internet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi werkt niet, bekabeld heb ik wel internet.

    Beste ,
    Ik heb geen wifi verbinding wel internet via kabel.
    heb aan en uit knop wifi verbinding ook al geprobeerd.
    wat kan ik nog meer doen?

  • #2
    modem uitschakelen - even wachten - en modem weer inschakelen.

    Reageer


    • #3
      Stekker van je modem uit het stopcontact halen, en/of kijken naar je instellingen van je pc/tablet

      Reageer


      • #4
        maar Truus, die stekker moet er ook weer in, natuurlijk

        Reageer


        • #5
          Beste Merel.
          Heb je gecontroleerd of je laptop, telefoon of tablet je aansluiting ziet? Indien dat het geval is, heb je de gebruikersnaam en het wachtwoord goed ingevuld, die te vinden zijn in je brief bij de aansluiting?
          Je hebt internet en dat houd in dat ook je Wifi actief is. Je modem staat namelijk standaard op Wifi.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            maar Truus, die stekker moet er ook weer in, natuurlijk
            Nee?! Echt!?

            Reageer


            • #7
              Hoi Mereltje,

              Welkom op het serviceforum.
              Via deze website heb je allemaal filmpjes om je wifi in te stellen en te optimaliseren.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door antwoord
                Beste Merel.
                Heb je gecontroleerd of je laptop, telefoon of tablet je aansluiting ziet? Indien dat het geval is, heb je de gebruikersnaam en het wachtwoord goed ingevuld, die te vinden zijn in je brief bij de aansluiting?
                Wat heeft dat met de WiFi te maken?

                Je hebt internet en dat houd in dat ook je Wifi actief is.
                Eh, nee.

                Reageer


                • #9
                  Hallo Mereltje,

                  Inmiddels weer verbonden met Wifi?

                  Reageer


                  • #10
                    Omdat een antwoord uitblijft, gaan we er vanuit dat het probleem inmiddels is opgelost.

                    Mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X