Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi doet het niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi doet het niet meer

    ik heb al een week geen wifi meer en ook met een kabel valt internet nu steeds weg

    Gr remco

  • #2
    Heb je je modem al eens gereset?

    Staat wifi wel aan ( knopje achterzijde wifi-modem)?

    Reageer


    • #3
      modem is al meerdere keren gereset.
      er is niemand aan geweest dus lijkt mij sterk dat een knopje vanzelf uit gaat.
      en dan zou het bekabeld toch wel normaal moeten werken en niet steeds uitvallen

      Reageer


      • #4
        Je hebt toch gereset? Misschien aangeraakt?
        Voer eens een Speedtest uit bekabeld rechtsreeks op het wifi-modem aangesloten.

        Plaats de resultaten hier eens.

        Welk wifi-modem heb je?

        Dan is het even wachten op een Moderator die je verbinding verder kan bekijken.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Je hebt gereset.
          Voer eens een Speedtest uit bekabeld rechtsreeks op het wifi-modem (welk?) aangesloten.

          Plaats de resultaten hier eens.
          download 94.93
          upload 15.25
          mijn modem is EPC3940

          Reageer


          • #6
            en welk abonnement?

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                en welk abonnement?
                premium dus zou 150 Mbit moeten hebben

                Reageer


                • #9
                  Als je netwerkkaart hiervoor geschikt is, Remco.

                  Click maar op Linda's fotootje en stuur haar je relatienummer.
                  Dan wil ze je wifi-modem even nakijken.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Als je netwerkkaart hiervoor geschikt is, Remco.

                    Click maar op Linda's fotootje en stuur haar je relatienummer.
                    Dan wil ze je wifi-modem even nakijken.
                    ja heb ik al gestuurd en toch bedankt voor de hulp

                    Reageer


                    • #11
                      Hopelijk vindt Linda de oorzaak en wordt het opgelost.

                      Laat je het ons dan nog even weten, dat is altijd leerzaam.

                      Reageer


                      • #12
                        Heb begrepen dat je bent teruggebeld en dat door de reset het ssid en wachtwoord teruggebracht waren naar de fabrieksinstellingen. Dat zou de reden zijn dat je het netwerk niet meer kon vinden, omdat het een andere naam had. In ieder geval mooi dat we een oplossing hebben gevonden.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X