Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen WiFi verbinding met printer.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen WiFi verbinding met printer.


  • #2
    Laat de hardware hetzelfde netwerk gebruiken.
    Voor de meeste printers geldt bij voorkeur het 2.4 ghz netwerk.
    Zorg dat de andere hardware ( Ipad en Iphone ) ook het 2.4 ghz netwerk gebruiken.

    Je zou om die reden eens het 5ghz netwerk in het wifi-modem uit kunnen schakelen en kijken hoe het dan gaat.

    Reageer


    • #3
      Welkom op het forum, jjacobsen1

      Misschien wordt je probleem veroorzaakt doordat de printer nu een ander ip-adres heeft dan dat deze eerst had bij het in gebruik nemen. Dit kun je voorkomen door in het modem een vinkje te zetten zodat het apparaat altijd hetzelfde ip-adres krijgt.

      In principe maakt het niet uit of je 2.4 of 5 GHz gebruikt, of allebei. Ze zullen ook met elkaar overweg kunnen. Of heb je nog andere WiFi versterkers/routers in huis staan? Dan zou dat ook een verklaring kunnen zijn.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
        Welkom op het forum, jjacobsen1

        Misschien wordt je probleem veroorzaakt doordat de printer nu een ander ip-adres heeft dan dat deze eerst had bij het in gebruik nemen. Dit kun je voorkomen door in het modem een vinkje te zetten zodat het apparaat altijd hetzelfde ip-adres krijgt.



        In principe maakt het niet uit of je 2.4 of 5 GHz gebruikt, of allebei. Ze zullen ook met elkaar overweg kunnen. Of heb je nog andere WiFi versterkers/routers in huis staan? Dan zou dat ook een verklaring kunnen zijn.

        Maar waar kan ik dat vinkje aanzetten??

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Laat de hardware hetzelfde netwerk gebruiken.
          Voor de meeste printers geldt bij voorkeur het 2.4 ghz netwerk.
          Zorg dat de andere hardware ( Ipad en Iphone ) ook het 2.4 ghz netwerk gebruiken.

          Je zou om die reden eens het 5ghz netwerk in het wifi-modem uit kunnen schakelen en kijken hoe het dan gaat.
          Dit had ik al geprobeerd, werkt niet.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door jjakobsen1
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            Welkom op het forum, jjacobsen1

            Misschien wordt je probleem veroorzaakt doordat de printer nu een ander ip-adres heeft dan dat deze eerst had bij het in gebruik nemen. Dit kun je voorkomen door in het modem een vinkje te zetten zodat het apparaat altijd hetzelfde ip-adres krijgt.



            In principe maakt het niet uit of je 2.4 of 5 GHz gebruikt, of allebei. Ze zullen ook met elkaar overweg kunnen. Of heb je nog andere WiFi versterkers/routers in huis staan? Dan zou dat ook een verklaring kunnen zijn.

            Maar waar kan ik dat vinkje aanzetten??
            En hoe weet ik nu welk ip adres mijn printer heeft???

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door jjakobsen1
              Maar waar kan ik dat vinkje aanzetten??
              Die vraag heeft fred44nl hier beantwoord.

              Reageer


              • #8
                Probleem opgelost na resetten printer.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X