Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wifi sneller bij duurder pakket?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wifi sneller bij duurder pakket?

    goedendag ik heb de volgende vraag, als ik een duurder pakket neem is dan ook mijn wifi sneller?

  • #2
    Welkom op het forum, cgroenleer

    Of je WiFi sneller wordt hangt van een paar dingen af:
    1. Welk type modem je nu hebt van ZeelandNet. De EPC3940 modems hebben de snelste WiFi;
    2. De snelheid die je apparaten ondersteunen. Oudere apparaten kunnen vaak geen snellere verbinding krijgen dan ongeveer 30-40 Mbit per apparaat;
    3. De omstandigheden in je woning (afstand tussen modem en je apparaten, en wat voor muren ertussen zitten);
    4. Het abonnement dat je nu afneemt.

    Welk abonnement (en welk modem) heb je nu? En wanneer ervaar je problemen met de WiFi snelheid?

    Reageer


    • #3
      Als je momenteel problemen ervaart met Wifi, heeft Delta hier de nodige tips geplaatst om ea te verbeteren: https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Is er inmiddels al contact geweest? Zo ja, kun je laten weten wat de oplossing was?

          Reageer


          • #6
            Ik heb geen PB ontvangen.

            Reageer


            • #7
              Omdat wij geen bericht meer ontvangen en reactie ook hier niet komt, ga ik ervan uit dat de vraag beantwoord is.
              Mocht dit onverhoopt niet zo zijn dan lezen we het graag

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X