Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi-signaal valt steeds weg

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi-signaal valt steeds weg

    Sinds ik een smartphone heb valt steeds de wifi uit. Ik moet dan mijn wifi opnieuw aanzetten voor ik verder kan op laptop en telefoon. Wat is hier aan te doen?

    Groeten Leny

  • #2
    Dag Leny, welkom op het forum

    Kun je iets meer informatie geven?
    1. Hoe zet je de wifi weer aan, welke stappen onderneem je daarvoor?
    2. Welk type modem heb je van Zeelandnet? Bijvoorbeeld EPC3925, EPC3940, EPC3212...
    3. Gebruik je nog andere WiFi-apparatuur in huis?
    4. Wanneer valt de WiFi precies uit? Als je hem aanzet, hoe lang blijft hij dan aan?

    Reageer


    • #3
      Opnieuw het Wifisignaal op smartphone aanzetten, hij staat gewoon aan maar dit moet opnieuw.
      Type modem:EPC3940AD.
      Laptop.
      Zit niet echt een regel in. Wij gebruiken internet niet de hele dag door.

      Reageer


      • #4
        Gebruik je naast het Wifimodem ook nog een router misschien?

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Anette
            Gebruik je naast het Wifimodem ook nog een router misschien?
            Ja inderdaad, er zit een router tussen.

            Reageer


            • #7
              Als je een wifi-modem hebt (epc3925/3940) heb je dan het wifi-modem in Bridge gezet?
              https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=283,E=0000061932702794502,K=9263,Sxi =2,case=guid({6B21FFB0-1C70-4582-8F95-128D7F02BFD9}),TS=ZeelandnetNL_2016

              Heb je al eens deze info van ZeelandNet doorgenomen over Wifi verbeteren: https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren

              Reageer


              • #8
                Is het inmiddels al gelukt pietenlena? Zo, niet dan lezen we graag waar je nog tegen aan loopt!

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Omdat ik geen bericht ontvangen en hier ook geen reactie meer komt, ga ik ervan uit dat het probleem opgelost is.
                    Mocht dit onverhoop niet zo zijn dan lezen we het graag

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X