Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetverbinding valt steeds weg

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internetverbinding valt steeds weg

    mijn internet val steeds uit zeelandnet al drie maal geweest kunnen het niet oplossen

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door foxblack
    mijn internet val steeds uit zeelandnet al drie maal geweest kunnen het niet oplossen
    Hallo foxblack,
    Misschien een domme vraag, maar waarom konden de monteurs het niet oplossen?
    En is het je wifi wat wegvalt of echt het modem?

    Reageer


    • #3
      Adje vraagt al om meer info.

      Graag ook nog aangeven:
      + welk modem je hebt
      + of je verder nog een eigen router gebruikt
      + zijn de apparaten gescand op malware ( met bijv. Mbam Free of AdWCleaner?).

      Reageer


      • #4
        modem is technicolor.
        Ik gebruik Norton

        Reageer


        • #5
          Zeelandnet gebruikt geen technicolor modems, het apparaat dat je noemt is dus niet je modem!
          Welke Norton gebruik je waar voor?
          Norton maakt veel software...........

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door r0n
            Zeelandnet gebruikt geen technicolor modems
            nou..........
            het is maar net waar je kijkt
            [img]498c416f-547e-4eb0-afa8-4603cfac042e.jpg[/img]

            Reageer


            • #7
              Dat wist ik niet, sorry voor de verwarring.
              Mijn modem staat uit het zicht, op zand, achter een stuk CV, dat is ooit door Zeelandnet in de jaren '90 zo gedaan, omdat de coax te kort was ............
              Maar ........ het is niet het merk !

              Reageer


              • #8
                De kabelmodem is technicolor mijn virus scanner is Norton.
                Maar ik mis ook 4 TV zenders bij het basis abonnement van Delta

                Reageer


                • #9
                  wellicht kan een moderator dit oppakken en de verbinding es controleren.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door foxblack
                    De kabelmodem is technicolor mijn virus scanner is Norton.
                    Maar ik mis ook 4 TV zenders bij het basis abonnement van Delta
                    Dan nog maar een keer de vraag, want je geeft heel weinig info.
                    Waarom kon de monteur van zeelandnet het niet oplossen?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door adje
                      Oorspronkelijk gepost door foxblack
                      De kabelmodem is technicolor mijn virus scanner is Norton.
                      Maar ik mis ook 4 TV zenders bij het basis abonnement van Delta
                      Dan nog maar een keer de vraag, want je geeft heel weinig info.
                      Waarom kon de monteur van zeelandnet het niet oplossen?
                      Maandag kom hij terug hij denk dat er een breuk in de Tv kabel buiten zit.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door foxblack
                        Oorspronkelijk gepost door adje
                        Oorspronkelijk gepost door foxblack
                        De kabelmodem is technicolor mijn virus scanner is Norton.
                        Maar ik mis ook 4 TV zenders bij het basis abonnement van Delta
                        Dan nog maar een keer de vraag, want je geeft heel weinig info.
                        Waarom kon de monteur van zeelandnet het niet oplossen?
                        Maandag kom hij terug hij denk dat er een breuk in de Tv kabel buiten zit.
                        Tja, dan weet je toch al wat er mis is en dat ze het nog gaan oplossen.
                        Waarom zet je het dan nog hierop het forum.
                        Wacht gewoon af tot maandag.

                        Reageer


                        • #13
                          Beste foxblack, welkom op het Service Forum! Als de monteur maandag toch langskomt, omdat hij vermoed dat er een breuk in de kabel zit, zou ik je willen adviseren om eerst af te wachten tot de monteur geweest is. Is je probleem dan nog niet verholpen dan horen we het graag.

                          Reageer


                          • #14
                            Hallo foxblack,

                            Heeft de monteur het kunnen fixen afgelopen maandag?

                            Reageer


                            • #15
                              Omdat er al enige tijd geen antwoord is gegeven op de vraag van Linda ga ik ervan uit dat het inmiddels is opgelost.
                              Als je nog steeds problemen zijn dan horen we het graag.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X