Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Wifispots aanmelden Ziggo

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta Wifispots aanmelden Ziggo

Donderdag Delta wifispots op smartphone gezet. Het lijkt allemaal gelukt. Thuis zie ik mijn Eigen inloggegevens en ook Delta Wifispots.
    Ben ik zaterdag in Terneuzen zie ik Eigen inlog maar NIET Delta Wifispots in de lijst staan. Gisteren was ik in Amsterdam en er was gezegd even aanmelden bij Ziggo (eenmalig) en je kunt gebruikt maken van vele wifispots.
    Wat ik probeer en ook met hulp van iemand die dat allemaal goed weet niet gelukt.
    Is er nu iemand hier die mij dat eens verteld hoe dat werkt? Heb geen Ziggo account en dat zou je moeten hebben.
    Idem voor TV, als je nu voor mobiele telefoons samen gaat zou je beter de kabel ook openstellen voor Ziggo (of anderen). Kon Zeelandnet en Delta Digitale tv meteen overboard.
    Ben benieuwd naar de opposing.

Heb je ook het juiste certificaat op je smartphone geinstalleerd. Hier de handleiding voor
    Het is namelijk zo dat je eerst verbinding maakt met je eigen netwerk met het juiste certificaat. Daarna kun je gewoon op het Ziggo Netwerk (spots natuurlijk) met de inloggegevens die er zijn aangemaakt.

Reageer

Ja Ferry dat stappenplan heb ik doorlopen. Maar thuis zit ik op Eigen network en in Terneuzen was Delta wifispots "buiten bereik" en uiteraard buiten Zeelland was dat ook zo. Ziggo schrijft hierover: maak een account aan maar ja die vragen dan om een klantnummer wat ik niet heb. Dus ben ik nog niets verder nu (nu in Antwerpen en daar is Delta ook buiten bereik)

Reageer

je moet beginnen om eerst verbinding te maken met Delta Wifi spots, compleet met certificaat en inloggegevens.
        als dat niet gelukt is, dan kun je ook geen verbinding maken met Ziggo spots.
        een account bij Ziggo heb je hiervoor niet nodig.

Reageer

Hallo, en doe ik dit thuis of moet ik buitenshuis (dus buiten eigen network) gaan? Het gehele stappenplan incl certicitaat en inloggevens doorlopen. En volgens mij is dat gelukt.
          Maar Ziggo zit niet in Zeeland, dus hoe kan je dit dan testen???
          Volgens Ziggo heb je wel degelijk een account nodig.
          Nu wordt het verwarrend hoor.

Reageer

het is helemaal niet verwarrend
            je moet eerst het certificaat installeren en de inloggevens bij de hand hebben.
            dan ga je in Zeeland op zoek naar Delta Wifi spots en dat is een apart draadloos netwerk, wat geheel los staat van jouw eigen lokale wifi netwerk.
            als je dat gevonden hebt, bij jou thuis, bij familie, of kennissen, dan kun je verbinding maken met Delta Wifi Spots.
            daarna, en niet eerder, kun je verbinding maken met Ziggo Spots, die je alleen buiten Zeeland kunt vinden.

vraagje: welk merk/type modem heb je thuis staan ??

Reageer

Het kan natuurlijk wezen dat er iets verkeerd is gegaan. Dus ik adviseer je om het certificaat opnieuw te installeren. En de handleiding opnieuw te volgen.
              Als het inloggen hier in Zeeland is gelukt dan kan je ook op het Ziggo netwerk. Je hoeft dan alleen je inloggegevens in te vullen die je hebt gehad van de Wifi-Spots. Dus geen nieuw account aan te maken bij Ziggo.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                het is helemaal niet verwarrend
                je moet eerst het certificaat installeren en de inloggevens bij de hand hebben.
                Dan ga je in zeeland op zoek naar delta wifi spots en dat is een apart draadloos netwerk, wat geheel los staat van jouw eigen lokale wifi netwerk.
                Als je dat gevonden hebt, bij jou thuis, bij familie, of kennissen, dan kun je verbinding maken met delta wifi spots.
                Daarna, en niet eerder, kun je verbinding maken met ziggo spots, die je alleen buiten zeeland kunt vinden.

Vraagje: Welk merk/type modem heb je thuis staan ??
                epc 3925

Reageer

dan heb je thuis geen Delta Wifi Spots en zul je op bezoek moeten bij iemand, die een EPC 3940 heeft.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                    dan heb je thuis geen Delta Wifi Spots en zul je op bezoek moeten bij iemand, die een EPC 3940 heeft.
                    Toch heb ik iets aan moeten/kunnen zetten? dat had dus geen zin. Die EPC3925 staat in elk geval bij de gegevens op mijn delta, neem aan dit juist is.
                    Kan die modem dan niet worden omgewisseld voor een geode modem?

Zal dat vnv alles verwijderen maar vindt nergens dat certificaat.

Reageer

Zou je mij in een privebericht je klantnummer willen doorgegeven dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
                      Privebericht stuur je door op mijn naam te klikken.

Reageer

Als extra informatie heb ik een tijd geleden een handleiding gemaakt voor de Ziggo Spots. Misschien heb je er iets aan: https://forum.zeelandnet.nl/wifi-31/...lukt-niet-1632
                        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Hallo, ik inmiddels nieuwe codes gekregen voor aanmelden. Heb het gister (maandag 13/02) nog niet kunnen testen met de nieuwe gegevens. Het is alleen vreemd dat de een zegt dan een EPC3925 NIET geschikt is en dat dit minimal 3940 moet zijn en een ander zegt dat het wel kan. Wat is het nu? Gaat het nu wel met een EPC3925? Anders mijn modem eens omruilen???? Heb het idee dat de nieuwere modems stabieler zijn.

Reageer

Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X