Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met Wifi verbinding modem - printer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met Wifi verbinding modem - printer


  • #2
    Je hebt een nieuw modem (wifi-modem), dus een ander netwerk.
    De printer zal daar aangemeld moeten worden: http://www8.hp.com/nl/nl/campaigns/w...sy_cs_redirect

    Reageer


    • #3
      Mijn HP had een soortgelijk probleem, dat kwam door leestekens in het wachtwoord.
      Hert wachtwoord voor Wifi bestaat nu uit leesbare tekst en dat gaat (bij mij) goed.

      Reageer


      • #4
        Hallo Wim,
        Ik had het zelfde probleem. Het wifi gedeelte van het zeelandnet modem/router is te zwak. Ik heb wifi uitgeschakeld (niet nodig) in zeelandnet modem/router en heb mijn oude router doormiddel van een utp kabel weer in gebruik genomen en het probleem was/is opgelost.

        Reageer


        • #5
          Adp Goed idee van je!

          Wat je nog beter kunt doen is je modem in bridge zetten. Dit zorgt ervoor dat je modem een gewoon (dom) modem wordt zonder router. Je kunt via MijnDELTA je modem in bridge zetten. Je klikt dan links op Mijn producten en klikt dan op je internet abonnement. Je scrollt wat naar beneden en daar zie je modem staan. Klik hierop en je ziet de mogelijkheid om je modem in bridge te zetten.
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            Geachte mevrouw Caroline

            Ik heb u bridge verhaal begrepen, bij mij is het anders opgelost. Ik vraag me af waarom zeelandnet er niet voor zorgt een modem/router te leveren waar wifi krachtig genoeg van is om een afstand 7 meter gelijkvloers te overbruggen. Het is toch niet gewoon dat men een router of een repetear erbij moet kopen om het wifi ontvangst te verbeteren.
            Dat bekent toch nog weer een apparaat / stroomverbruiker erbij.
            Groet Adp

            Reageer


            • #7
              zo slecht is het wifi-signaal van een EPC3940 eigenlijk niet.
              het zijn vaak de plaatselijke omstandigheden die vaak roet in het eten gooien.

              Reageer


              • #8
                Fijn dat jij te vrede bent Fred.
                Ik ben redelijk goed bekent met de materie.
                Ik vind je reactie te algemeen.
                Zelf heb ik alle filmpjes/teksten versterkt door zeelandnet op YouTube bekeken.
                Down/Up -load snelheid gemeten en goed bevonden
                Met Acrylic meest vrije kanalen bekeken en ingesteld.
                Mijn conclusie wifi signaal zeelandnet router te zwak.
                Een reikwijdte c.a. 7 meter gelijkvloers is te weinig
                De plaatselijke omstandigheden waar jij het over hebt zijn dan ook van toepassing voor de router die ik geplaatst heb, mijn router werk perfect' (mijn router staat naast het zeelandnet modem).
                Fred als je suggesties voor hebt hoor ik het graag, bij voorbaat dank.
                Groet Adp

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Adp
                  Hallo Wim,
                  Ik had het zelfde probleem. Het wifi gedeelte van het zeelandnet modem/router is te zwak.
                  Hoi Adp,

                  Sorry hoor, maar wat je hier beweert is volstrekte onzin. Ik heb zelf diverse tests gedaan met een EPC3940 en haal rustig 20 meter op de 2.4 Ghz band, en ook prima bereik op zolder dwars door 2 betonnen vloeren heen. Ken ook genoeg mensen met dezelfde modem en die hebben geen klachten.

                  Wat voor router is die "oude router" van jou dan?

                  Reageer


                  • #10
                    Beste Vulpen,

                    Je zou kunnen afvragen welk belang het dient om onzin verkopen.
                    Je gaat er van uit, bij mij en andere is het goed, dus het moet ook bij jou goed zijn, dat vind ik onzin.
                    Als jij een advies voor mij hebt hoor ik het graag.
                    Overzicht gebruikers:
                    Sony Tv met utp kabel werkt goed
                    2x Laptop in de huiskamer 2 meter afstand werkt goed
                    Epson wifi printer (nieuw) signaal wifi zldn is te zwak / met oude router werkt het prima.
                    merk router : d-link , type weet ik niet , uitvoert met 3 antennes en een snelheid 65,0 Mbps
                    Groet Adp

                    ]

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Adp
                      Ik heb u bridge verhaal begrepen, bij mij is het anders opgelost.
                      Als je een eigen router gebruikt moet je het modem in bridge mode zetten. Anders los je het niet op

                      Reageer


                      • #12
                        Beste Goeroe,

                        Als je de discussie had gevolgd, had je kunnen lezen dat ik GEEN probleem met mijn oude router heb.
                        Desondanks bedankt voor je advies.
                        Groet Adp

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Adp
                          Beste Vulpen,

                          Je zou kunnen afvragen welk belang het dient om onzin verkopen.
                          Dan moet degene die onzin verkoopt wel weten dat hij of zij onzin verkoopt. En vaak is dat niet geval.

                          Je gaat er van uit, bij mij en andere is het goed, dus het moet ook bij jou goed zijn, dat vind ik onzin.
                          Maar jij gaat er wel van uit dat de topic starter hetzelfde probleem heeft als jij.

                          Verder hou ik m'n advies wel voor me, het advies van GoeRoe is blijkbaar ook niet goed genoeg.

                          Reageer


                          • #14
                            Adp
                            Welk modem heb jij? De EPC3925 of de EPC3940? Er zit namelijk een aardig verschil in bereikbaarheid bij deze twee WiFI-modems.

                            @wcoppoolse
                            Heb je het probleem inmiddels kunnen oplossen? Zo ja, aan welk antwoord had je het meest?
                            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                            Reageer


                            • #15
                              Omdat we geen reactie meer ontvangen, sluit ik het topic.

                              Zijn er nog vragen dan vernemen we die natuurlijk graag

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X