Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ipad herkent wifi wachtwoord niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ipad herkent wifi wachtwoord niet

    gisteren ons wifiwachtwoord en routernaam veranderd,alle apparaten doen het prima alleen de ipad weigert het wifiwachtwoord.
    1x heeft hij het een paar uur gedaan en toen weer niet. heb alle tips die op internet voorbijkwamen,zoals reset en netwerkvergeten enz,al geprobeerd maar niks werkt. wel werkte het bij een ander wifipunt maar weet ook niet voor hoelang natuurlijk.
    ben er wel achter na telefoontje met zeelandnet dat het waarschijnlijk een dhcp fout is in de ipad. wat dat dan ook is.
    weet iemand of hier iets aan te doen is?

  • #2
    Start de ipad opnieuw op.

    Herstel de netwerkinstellingen. Tik op 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Hierdoor worden niet alleen Wi-Fi-netwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld maar ook eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen

    Bron: https://support.apple.com/nl-nl/HT204051

    Controleer het ww ook goed.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Start de ipad opnieuw op.

      Herstel de netwerkinstellingen. Tik op 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Hierdoor worden niet alleen Wi-Fi-netwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld maar ook eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen

      Bron: https://support.apple.com/nl-nl/HT204051

      Controleer het ww ook goed.

      Reageer


      • #4
        bedankt maar dit heb ik allemaal al een paar keer geprobeerd,werkt niet

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door gwilhelm
          bedankt maar dit heb ik allemaal al een paar keer geprobeerd,werkt niet
          Hoi Gwilhelm, en welkom op het forum

          Heb je de iPad al eens helemaal uitgeschakeld? Dus aan/uit knop ingedrukt houden, schuifje opzij, helemaal uit, en dan pas weer aanzetten.

          Reageer


          • #6
            ja ik heb dit echt allemaal gedaan. nu las ik ergens dat iemand met dit probleem 5ghz had uitgeschakeld en toen was het in orde maar hoe doe ik dit?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door gwilhelm
              ja ik heb dit echt allemaal gedaan. nu las ik ergens dat iemand met dit probleem 5ghz had uitgeschakeld en toen was het in orde maar hoe doe ik dit?
              Dan zou je even op de modem moeten inloggen. Kijk eens naar dit filmpje, vanaf minuut 2.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X