Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WIFI repeater connecten met een EPC3940 router

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WIFI repeater connecten met een EPC3940 router

    Via het ip adres 192.168.11.1 ingelogd in de router. Uitgevoerd wat er op het scherm is opgegeven. WPS toets op de router ingedrukt voor meer dan 10 sec. daarna hetzelfde gedaan met de repeater. Repeater dicht bij de router geplaatst, repeater staat op de juuiste instellingen, is vanmiddag gekocht bij AVA Souburg. Het connecten wil maar niet lukken. Ook niet na harde resets, etc. Kunnen de instellingen in het modem fout zijn??

  • #2

    Reageer


    • #3
      Dat heb ik diverse malen gedaan, maar het lijkt dat er instellingen in de router niet goed zijn. Mijn concrete vraag: kan iemand dat checken.

      Reageer


      • #4
        Ik kan op afstand jouw router niet benaderen, dus kan de instellingen ook niet checken.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door vantilburg
            Via het ip adres 192.168.11.1 ingelogd in de router. Uitgevoerd wat er op het scherm is opgegeven. WPS toets op de router ingedrukt voor meer dan 10 sec. daarna hetzelfde gedaan met de repeater. Repeater dicht bij de router geplaatst, repeater staat op de juuiste instellingen, is vanmiddag gekocht bij AVA Souburg. Het connecten wil maar niet lukken. Ook niet na harde resets, etc. Kunnen de instellingen in het modem fout zijn??
            Hier mijn reactie: Ik heb nu alles geprobeerd, iedere keer geen connectie. Zelfs het WPS lampje flikkert op de router, maar geen resultaat. Enable staat aan, wps repeater ingedrukt voor een aantal sec. dan de router, WPS lichtje flikkert. Ook de knop WPS in het scherm IP adres gebruikt. Geen resultaat. Bij 90% van de search breekt deze af. Graag hulp via de telefoon. Ik ben nu al een drie uur bezig. Nog een bijzonderheid: in de IP pagina, bij het searchen voor connect, fluctueert het scherm per sec. aan/uit. Dit tot 90% van de search. HELP

            Reageer


            • #7
              Hulp via de telefoon gaat 'm nu niet meer worden.
              Op werkdagen kun je bellen van 08:00 tot 21:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 13:00 uur.

              Misschien kan AVA Souburg je helpen?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                Hulp via de telefoon gaat 'm nu niet meer worden.
                Op werkdagen kun je bellen van 08:00 tot 21:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 13:00 uur.

                Misschien kan AVA Souburg je helpen?

                Reageer


                • #9
                  Fijn dat het is opgelost met een nieuw exemplaar!

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X