Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA WifiSpots installeren als je zelf geen WiFi-modem hebt.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA WifiSpots installeren als je zelf geen WiFi-modem hebt.

    Hoi,

    Er zijn verschillende topics ivm de Delta Wifispots, en die heb il allemaal doorgelezen, al ben ik niet helemaal zeker of het nou werkt aan mijn zijde.

    Kan iemand eens bevestigen of dit werkt op 'n basis abonnement en het niet hebben van 'n draadloos modem?

    Ik probeer de Delta Wifispots te activeren op m'n GSM, alles is naar mijn mening goed ingevuld incl het correcte certificaat. Ik heb de handleiding gevolgd op MijnDELTA voor de Samsung S3/Android.

    Onder MijnDELTA heb ik de inloggegevens voor het gebruik van de Delta WifiSpots. Ook heb ik gebeld met de klantenservice, er werd bevestigd dat het zou moeten werken met het basis abo.

    En is de inlog met of zonder @delta.nl?

    Bvd voor enige tips.

  • #2
    Inloggen doe je met de gegevens zoals je ze in Mijn Delta onder Wifi Spots ziet staan.
    De gebruikersnaam om in te loggen is ********@delta.nl

    Je maakt verbinding met de WifiSpots op de modems van andere klanten.

    Zelf heb ik nog geen Wifi-modem, maar kan zoals aangegeven ook gewoon gebruik maken van de Wifi-Spots. Je hoeft er dus zelf geen wifi-modem voor te hebben.

    Zoek de handleiding voor je telefoon op en installeer.
    Zie: https://www.delta.nl/service/interne...-handleidingen

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor de bevestiging @Ptrol

      Even proberen maar weer

      Gr...

      Reageer


      • #4
        Extra informatie. Je kunt dit, als je geen DELTA WiFiSpots in je netwerklijst hebt staan, niet thuis proberen. Je moet hiervoor in de buurt zijn van een WiFi-modem met DELTA WiFiSpots.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X