Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waardeloze verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waardeloze verbinding

    Wij hebben altijd al een waardeloze wifi verbinding gehad maar sinds dat de router is gewisseld is het alleen maar erger geworden. Het is nu zelfs ontzettend slecht. Valt gewoon steeds weg en over de 1e verdieping nog maar niet te spreken. Al verschillende keren contact gehad met delta hierover maar zonder succes. Wat te doen? Ik zit echt te denken om over te stappen nu....

  • #2
    een slechte wifi verbinding heeft niets met de provider te maken, maar alles met de omstandigheden.
    wellicht kun je het modem een beetje gunstiger plaatsen.
    en als wifi al heel lang min of meer voldoende is, dan kun je een extra access-point plaatsen.

    Reageer


    • #3
      Goedemorgen steefje69. Dat is heel vervelend.
      Misschien wil een Moderator eerst eens in je wifi-modem kijken of er geen bijzonderheden aan de hand zijn.

      Over wifi verbeteren heeft ZeelandNet hier tips geplaatst: https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren
      Ook hier vind je nuttige info: https://youtu.be/QcWN_aAaccs

      Elk huis is ander qua bouw en heeft verschillende apparaten in huis die mogelijk kunnen storen. Je ontkomt soms niet aan het gebruik van een wifi-versterker, router/accesspoint om wifi in het hele huis te hebben.

      Reageer


      • #4
        Hallo steefje69,

        Welkom op het forum.

        Wat vervelend dat je wifi problemen ervaart. Zou je een e-mail willen sturen naar [email protected]? We ontvangen graag je klant- / relatienummer, je adresgegevens en een korte inleiding van het probleem. We kunnen dan vanuit hier je verbinding nakijken en advies geven.

        Reageer


        • #5
          Hallo steefje69,

          We hebben nog geen e-mail of reactie van je ontvangen. Graag willen we je helpen om de wifi problemen op te lossen. Wil je contact met ons opnemen? Dit kan via de e-mail, je kunt een e-mail sturen naar [email protected]. We zijn ook telefonisch bereikbaar, ma / vr 08.00 - 21.00 uur en zaterdag 09.00 - 13.00 uur, via telefoonnummer 0800 - 51 50. En onze webcare medewerkers (facebook en twitter) zijn naast de reguliere tijden ook bereikbaar op zaterdag van 13.00 tot 21.00 uur en op zondag van 9.00 tot 21.00 uur.

          Reageer


          • #6
            Je kan ook eens nakijken of je buren niet op hetzelfde kanaal als jij zitten met hun netwerk. Dat kan een hoop problemen geven (wegdrukken van jouw signaal.). Kan je uitvinden met bijvoorbeeld " inSSIDer ". Zitten ze op hetzelfde kanaal, dan kan je een kanaal kiezen in het modem ver van hun en laat het modem niet zelf automatisch kiezen.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X