Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan geen verbinding maken met de router op 192.168.11.1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kan geen verbinding maken met de router op 192.168.11.1

    hallo ik kan geen verbinding krijgen met 192.168.11.1 wat is het probleem?

  • #2
    Toch geen eigen router in bridgemode aangesloten?

    Of krijg je geen verbinding met inlognaam ( beheer ) en password ( zeelandnet of leeg laten)? Dit zijn de standaard inloggegevens als je ze niet gewijzigd hebt.

    Reageer


    • #3
      ja krijg geen verbinding

      Reageer


      • #4
        Dat is duidelijk.
        Maar waarop is het antwoord ja?

        Reageer


        • #5
          Hallo cgroenleer,

          Welkom op het forum

          Ben je wel verbonden met het netwerk van het modem of ben je met een eigen router verbonden?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Dat is duidelijk.
            Maar waarop is het antwoord ja?
            als ik 192.168.11.1 in mn browser zet dan opent hij niet

            Reageer


            • #7
              Dus geen bridge mode?

              Reset je wifi-modem dan eens.
              Knopje aan de achterzijde op het modem. Na reset zou je weer met standaardinloggegevens kunnen inloggen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Sheena
                Hallo cgroenleer,

                Welkom op het forum

                Ben je wel verbonden met het netwerk van het modem of ben je met een eigen router verbonden?
                via eigen wifi router netgear

                Reageer


                • #9
                  Ok. Dus Bridge Mode ingesteld in Mijn Delta/voormalig PIP.

                  Dan is je wifi-modem een "dom" modem geworden.

                  Instellingen zijn dan alleen in te stellen in je netgearrouter.
                  Probeer 192.168.1.1 eens in je browser.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Ok. Dus Bridge Mode ingesteld in Mijn Delta/voormalig PIP.
                    Hoeft niet per se het geval te zijn Ptrol

                    Als je verbonden bent met de Netgear, krijg je inderdaad de melding dat de pagina 192.168.11.1 niet bereikbaar is, omdat je daar geen verbinding mee maakt. 192.168.11.1 is namelijk het lokale ip adres van de router die in het modem zit. Als je een directe verbinding met het modem zou maken(dus met een kabeltje), zou je de pagina wel kunnen benaderen, of je modem in bridge staat of niet :8

                    Als je modem bridge staat, kun je alleen niet inloggen omdat je geen router meer actief hebt om dit te kunnen doen.

                    Reageer


                    • #11
                      Inloggen kan je nog altijd op het Wifi-Modem, maar daar valt in Bridge niets meer in te stellen. Niet via 192.168.11.1 maar via 192.168.100.1

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                        Inloggen kan je nog altijd op het Wifi-Modem, maar daar valt in Bridge niets meer in te stellen. Niet via 192.168.11.1 maar via 192.168.100.1
                        Dat is een discussie die verder geen antwoord geeft op de vraag van cgroenleer, dus graag verder on topic

                        Reageer


                        • #13
                          Inderdaad, Sheena, maar als cgroenleer in de instellingen van de router wil om iets te wijzigen, zal dat in de eigen router aangepast moeten worden.

                          Zoals hierboven ook aangegeven waarschijnlijk via 192.168.1.1 om in de netgear te komen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Sheena
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                            Ok. Dus Bridge Mode ingesteld in Mijn Delta/voormalig PIP.
                            Hoeft niet per se het geval te zijn Ptrol

                            Als je verbonden bent met de Netgear, krijg je inderdaad de melding dat de pagina 192.168.11.1 niet bereikbaar is, omdat je daar geen verbinding mee maakt. 192.168.11.1 is namelijk het lokale ip adres van de router die in het modem zit. Als je een directe verbinding met het modem zou maken(dus met een kabeltje), zou je de pagina wel kunnen benaderen, of je modem in bridge staat of niet :8

                            Als je modem bridge staat, kun je alleen niet inloggen omdat je geen router meer actief hebt om dit te kunnen doen.
                            bridge mode is uitgeschakeld(was uit)

                            Reageer


                            • #15
                              Hallo cgroenleer,
                              Haal het hele spul eens van de stroom af vorr zo'n 10 seconden.
                              Als je de stroom er weer op zet, dan eerst je modem en als die online is pas je router.
                              Probeer dan nog eens of je internetverbinding werkt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X