Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

IP camera niet te benaderen van buiten af

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • IP camera niet te benaderen van buiten af

    Ik heb al enkele maanden een IP camera hangen. Vorige week van 1 op andere dag kan ik de camera niet meer benaderen van buiten af.
    Nu alleen nog via het wifi netwerk van het modem en via pc ( zit bekabeld op het modem) Heb al wat Port Forwarding nr's geprobeerd maar niets helpt. Voorheen werkte alles goed en heb zelf niets veranderd ????

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door DennisKukke
    Ik heb al enkele maanden een IP camera hangen. Vorige week van 1 op andere dag kan ik de camera niet meer benaderen van buiten af.
    Nu alleen nog via het wifi netwerk van het modem en via pc ( zit bekabeld op het modem) Heb al wat Port Forwarding nr's geprobeerd maar niets helpt. Voorheen werkte alles goed en heb zelf niets veranderd ????
    Het meest voor de hand liggend is dat wellicht je IP adres is veranderd?

    Reageer


    • #3
      Ip adres klopt wel, anders zou ik de camera helemaal niet kunnen zien.

      Reageer


      • #4
        Wie zou het ip adres dan veranderd kunnen hebben ???

        Reageer


        • #5
          Hallo DennisKukke,

          Welkom op het forum

          Het kan zijn dat het IP adres vanuit jouw modem gewijzigd is, aangezien wij met dynamische IP adressen werken

          Reageer


          • #6
            Moet ik dan het ip adres van de camera wijzigen naar hetgeen wat het modem aangeeft . Of zelf 1 verzinnen buiten een bepaalde reeks ??

            Reageer


            • #7
              Wat je zou kunnen proberen in dit geval is via pre assigned IP addressess in het modem het mac adres van je IP camera vastzetten en kijken of je dan wel de verbinding kunt blijven behouden. Moet natuurlijk wel passen binnen de IP range van het modem of je router in dit geval.

              Reageer


              • #8
                Hallo DennisKukke,

                Heb je de tip van Sheena nog uitgevoerd? Gaf dit het gewenste resultaat?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X