Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mini gateway

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mini gateway

    Ik probeer om mijn minigateway aan te sluiten maar op mijn tablet krijg ik nooit het wifinetwerk te zien zodat ik dus ook niet kan verbinden wat is hiervoor de oplossing

  • #2
    Hallo Niels Kurvink,

    Welkom op het forum

    Misschien lukt het met deze tips van FP Support:

    Eerst zend een mini-gateway zelf wifi uit om te kunnen connecteren met een laptop of tablet/smartphone.
    Hierdoor geraak je op de pagina in het toestel om wifi in te stellen.
    Van zodra alles is ingevuld, en je op "Connect" duwt, stopt de mini-gateway meteen met uitzenden van een signaal, en begint die verbinding te maken met de wifi router in je woning.
    Daardoor gaat jouw tablet/laptop een foutpagina krijgen, want de verbinding is weg.

    Als de gegevens van jouw wifi netwerk correct zijn, zal de gateway meteen verbonden zijn en beginnen werken.

    Als je wil, kan je altijd even in een prive bericht het MAC adres van de mini-gateway doorspelen, zodat ik kan kijken of er aan onze kant iets te zien is.

    Deze tekst haal ik uit dit topic. Er zijn diverse topics over DELTA Inzicht.
    Lukt het onverhoopt niet, dan lezen we dat uiteraard graag.

    Reageer


    • #3
      Dit had ik ooknal gelezen maar ik krijg helemaal geen wifi signaal door ik wil het mac adres wel doorgeven in een prive bericht maar hoe doe ik dat

      Reageer


      • #4

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X