Waar vindt ik op Mijndelta mijn wifispot gegevens? Ik kan hier geen internet gegevens vinden. Er zijn op Mijndelta geen zeelandnet gegevens bekend. Opties maak een nieuw account aan of neem contact op met de helpdesk. (daar heb ik nu dus niets aan:@)
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
wifispots
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door sidgrootBedankt voor je reactie,
Als ik een nieuw account wil aanmaken krijg ik echter een melding dat het e-mail adres al bestaat en dat ik verder moet met wachtwoord vergeten. Nieuw account aanmaken is dus niet zo simpel.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MapjeVolgens de video moeten de Wifispot gegevens dus staan na de rubriek : Mijn modem
Maar ik zie ze niet, dus ik vermoed dat het net als bij het spamfilter op dit moment nog niet is ingevoerd ?
Reageer
-
Hier ook, Mapje.
Ik denk dat het daar in zit.
'k Vind dat toch een zeer slechte zaak.
Je zal je je inloggegevens kwijt zijn en niet opgeslagen hebben.
In de PIP kon je vroeger altijd even kijken of nieuwe inloggegevens aanvragen.
Her en der komen we nu zaken tegen die nog niet opgenomen zijn, dan wel niet werken.
Je zou er bijna een nieuwe topic over openen: Wat werkt (nog) niet in het nieuwe Mijn Delta.
Dan kan je daar eerst kijken voor je actie moet ondernemen.
Reageer
-
Hallo sidgroot,
Welk modem heb je? Met een 3940 modem zou je de Wifispots moeten zijn bij "mijn producten".
@Mapje:
Er is een issue bekend met 3212 modems. Mensen met 3212 zien geen optie "wifispots" in het MijnDELTA account.
Hiervan heb ik melding gemaakt, ik kan helaas niet vertellen wanneer dit opgelost is.
Reageer
-
Linda van Giezen, jammer dat we dat dan nergens hebben kunnen lezen.
Er zijn nu best veel onderdelen die niet in deze release zitten of nog niet werken.
Ze staan her en der verspreid.
Zou het geen optie zijn deze eens te bundelen en in zo'n topic te vermelden wanneer een "mankement" weer is opgelost?
Verder vraag ik me af waarom er gekozen wordt voor een release die verre van compleet is. Een release waarin van alles ontbreekt. is toch niet erg klantvriendelijk?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol@Linda van Giezen, jammer dat we dat dan nergens hebben kunnen lezen.
Er zijn nu best veel onderdelen die niet in deze release zitten of nog niet werken.
Ze staan her en der verspreid.
Zou het geen optie zijn deze eens te bundelen en in zo'n topic te vermelden wanneer een "mankement" weer is opgelost?
Verder vraag ik me af waarom er gekozen wordt voor een release die verre van compleet is. Een release waarin van alles ontbreekt. is toch niet erg klantvriendelijk?
Ik ga inderdaad eens aan de slag met een bundeling van de mankementen.
Wat ik kan vertellen is dat het MijnDELTA account voor de lancering uiteraard vollop getest is. Ik was hier niet bij, dus ik kan niet vertellen of toen duidelijk bleek dat een aantal functies niet werken.
Uiteraard wordt nu gewerkt aan verbetering hierin.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Linda van GiezenWat ik kan vertellen is dat het MijnDELTA account voor de lancering uiteraard vollop getest is.
het is al eens eerder gezegd / gevraagd: waarom worden vernieuwingen van de website niet getest door kritische gebruikers, die toch niks anders te doen hebben ??
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer