Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wifispots

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wifispots

    Waar vindt ik op Mijndelta mijn wifispot gegevens? Ik kan hier geen internet gegevens vinden. Er zijn op Mijndelta geen zeelandnet gegevens bekend. Opties maak een nieuw account aan of neem contact op met de helpdesk. (daar heb ik nu dus niets aan:@)

  • #2
    dit formulier.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor je reactie,
      Als ik een nieuw account wil aanmaken krijg ik echter een melding dat het e-mail adres al bestaat en dat ik verder moet met wachtwoord vergeten. Nieuw account aanmaken is dus niet zo simpel.

      Reageer


      • #4
        Vul dat mailadres dan in en geef aan dat je je wachtwoord vergeten bent.
        Dank krijg je het wachtwoord per mail en kan je na ontvangst wel inloggen met dat mailadres en wachtwoord.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door sidgroot
          Bedankt voor je reactie,
          Als ik een nieuw account wil aanmaken krijg ik echter een melding dat het e-mail adres al bestaat en dat ik verder moet met wachtwoord vergeten. Nieuw account aanmaken is dus niet zo simpel.
          Je kan via MijnDELTA een tweede e-mailadres aanmaken. Of wellicht nog beter, een alias. Het systeem heeft ongeveer anderhalf uur nodig om een extra adres/alias te activeren. Deze alias gebruik je dan om een tweede MijnDELTA account aan te maken. De activeringse-mail komt dan gewoon uit bij het e-mailadres van je hoofdaccount en hoef je dus ook geen instellingen oid aan te passen. Dit zou alleen moeten wanneer de tenaamstelling van DELTA en ZeelandNet van elkaar afwijken.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Volgens de video moeten de Wifispot gegevens dus staan na de rubriek : Mijn modem

            Maar ik zie ze niet, dus ik vermoed dat het net als bij het spamfilter op dit moment nog niet is ingevoerd ?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Mapje
              Volgens de video moeten de Wifispot gegevens dus staan na de rubriek : Mijn modem

              Maar ik zie ze niet, dus ik vermoed dat het net als bij het spamfilter op dit moment nog niet is ingevoerd ?
              Gegevens zijn bij mij wel zichtbaar.

              Reageer


              • #8
                Ok bedankt Jos dan weet ik iig dat het wel kan, waar het dan aan ligt blijft een raadsel.
                Ik heb overigens nog wel gewoon een epc 3212 maar dat moet toch niks uitmaken.

                Reageer


                • #9
                  Hier ook, Mapje.
                  Ik denk dat het daar in zit.

                  'k Vind dat toch een zeer slechte zaak.
                  Je zal je je inloggegevens kwijt zijn en niet opgeslagen hebben.
                  In de PIP kon je vroeger altijd even kijken of nieuwe inloggegevens aanvragen.

                  Her en der komen we nu zaken tegen die nog niet opgenomen zijn, dan wel niet werken.
                  Je zou er bijna een nieuwe topic over openen: Wat werkt (nog) niet in het nieuwe Mijn Delta.

                  Dan kan je daar eerst kijken voor je actie moet ondernemen.

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo sidgroot,

                    Welk modem heb je? Met een 3940 modem zou je de Wifispots moeten zijn bij "mijn producten".

                    @Mapje:
                    Er is een issue bekend met 3212 modems. Mensen met 3212 zien geen optie "wifispots" in het MijnDELTA account.
                    Hiervan heb ik melding gemaakt, ik kan helaas niet vertellen wanneer dit opgelost is.

                    Reageer


                    • #11
                      Linda van Giezen, jammer dat we dat dan nergens hebben kunnen lezen.

                      Er zijn nu best veel onderdelen die niet in deze release zitten of nog niet werken.
                      Ze staan her en der verspreid.

                      Zou het geen optie zijn deze eens te bundelen en in zo'n topic te vermelden wanneer een "mankement" weer is opgelost?

                      Verder vraag ik me af waarom er gekozen wordt voor een release die verre van compleet is. Een release waarin van alles ontbreekt. is toch niet erg klantvriendelijk?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                        @Linda van Giezen, jammer dat we dat dan nergens hebben kunnen lezen.

                        Er zijn nu best veel onderdelen die niet in deze release zitten of nog niet werken.
                        Ze staan her en der verspreid.

                        Zou het geen optie zijn deze eens te bundelen en in zo'n topic te vermelden wanneer een "mankement" weer is opgelost?

                        Verder vraag ik me af waarom er gekozen wordt voor een release die verre van compleet is. Een release waarin van alles ontbreekt. is toch niet erg klantvriendelijk?

                        Ik ga inderdaad eens aan de slag met een bundeling van de mankementen.

                        Wat ik kan vertellen is dat het MijnDELTA account voor de lancering uiteraard vollop getest is. Ik was hier niet bij, dus ik kan niet vertellen of toen duidelijk bleek dat een aantal functies niet werken.
                        Uiteraard wordt nu gewerkt aan verbetering hierin.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                          Wat ik kan vertellen is dat het MijnDELTA account voor de lancering uiteraard vollop getest is.
                          maar door wie dan ??
                          het is al eens eerder gezegd / gevraagd: waarom worden vernieuwingen van de website niet getest door kritische gebruikers, die toch niks anders te doen hebben ??

                          Reageer


                          • #14
                            Tests gebeuren intern, door kritische collega's.
                            Jouw tip geef ik mee in het komende overleg

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X