Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen verbinding met specifieke server

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen verbinding met specifieke server

    Alles draait zoals het hoort maar sinds een paar dagen krijg ik op 1 specifiek adres de melding ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED.
    Op Google wordt voor een oplossing naar de instellingen van de DSN server verwezen. Heb alles geprobeerd maar helaas. Heeft iemand ervaring met deze melding of een goeie suggestie om eens uit te proberen. Ik hou me aanbevolen. Willem

  • #2
    Welkom op het forum Willem V.

    Zelf heb ik nog niet eerder gehoord van dit probleem. Ik zie wel dat er op de websites die ik opzoek via Google voornamelijk wordt gesproken over Chrome. Ondervind je dit probleem ook met een andere browser? Of gebruik je al een andere browser dan Chrome, bijvoorbeeld Firefox?
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      En om welk adres gaat het?

      Reageer


      • #4
        Ik heb gisteren Chrome eraf gehaald en Firefox geinstalleerd. Ik krijg het bericht "A server with the specified hostname could not be found. NSURLError Domain". Op mijn Ipad krijg ik de melding "Safari kan de pagina niet openen, omdat de server onvindbaar is". Het gekke is dat als ik een gewone zoekopdracht geef het adres wel gevonden wordt, maar als ik hem wil openen de boel wordt geblokkeerd. Ik zag ook mailverkeer van de betreffende site (chatbox) in mijn spam terecht komen. Kan dat verband houden met het probleem vraag ik mij af. Is het adres misschien gehackt. Zelfde adres met extensie COM doet het wel, met de extensie NL niet. Spookie!!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
          Welkom op het forum Willem V.

          Zelf heb ik nog niet eerder gehoord van dit probleem. Ik zie wel dat er op de websites die ik opzoek via Google voornamelijk wordt gesproken over Chrome. Ondervind je dit probleem ook met een andere browser? Of gebruik je al een andere browser dan Chrome, bijvoorbeeld Firefox?
          Mathijs,

          Ik heb op al mijn apparaten Chrome verwijderd en andere browsers geinstalleerd. Ook heb ik enkele certificaten aangepast en het adres bij mijn contacten gezet.
          Wat het is geweest weet ik niet, maar de machine doet weer waarvoor die is ingehuurd. Mogelijk heeft jou suggestie hieraan bij gedragen.
          Bedankt en tot horens.
          Willem

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X