Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mini gateway

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• mini gateway

ik heb mijn mini gateway ingesteld op mijn tablet bij instellingen zegt hij dat hij verbonden is fifthplaysmart ga ik naar mijn inzicht delta het dashboard dan staat er dat mijn net werk component actief is en mijn mini gateway in actief wat moet ik doen ik heb gecontr het lampje brand en dat is groen en ook heb ik het 3 sec vast gehouden

Ik kan uit je bericht niet opmaken wat nou eigenlijk je vraag en/of verstoring is...
    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Ik kan uit je bericht niet opmaken wat nou eigenlijk je vraag en/of verstoring is...
      hij geeft aan op mijn dash board dat hij in actief is

Reageer

als je met een tablet verbinding maakt met het draadloze netwerk van FifthPlay, dan moet er een venster verschijnen, waarin je de naam en het wachtwoord van jouw eigen draadloze netwerk moet invullen.
        als dat goed is gegaan, dan kan de miniGateway communiceren en krijg je ook op jouw dashboard te zien dat ie actief is.

Reageer

Mij is eerlijk gezegd ook niet geheel duidelijk wat het probleem is, maar misschien heb je iets aan deze pagina.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X