Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi-verbinding heel slecht

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi-verbinding heel slecht

    Heb een vraagje sinds een paar weken is de wifi verbinding heel slecht, regelmatig moet ik mijn wifi uitzetten (gsm) en op open netwerk verder gaan. Ook internet op mijn tv is vaak niet te bereiken. Heb de modem al overnieuw opgestart maar dat help niet
    Hebben meer mensen er last van en kan ik hier iets aan doen

  • #2
    Hallo awgl61,

    Vervelend dat je dit probleem ondervindt. Kun je misschien vertellen wat voor modem je gebruikt en of je hier misschien een router/extender/versterker tussen hebt staan?

    Reageer


    • #3
      hallo Sheena'

      wij hebben een cisco epc3940 deze hebben we nog niet zo lang.
      Deze staat op de beneden verdieping.
      Wij hebben op de tweede verdieping een versterker staan omdat mijn zoon helemaal geen wifi had boven
      Oorspronkelijk gepost door Sheena
      Hallo awgl61,

      Vervelend dat je dit probleem ondervindt. Kun je misschien vertellen wat voor modem je gebruikt en of je hier misschien een router/extender/versterker tussen hebt staan?

      Reageer


      • #4
        Is de repeater op een plaats geplaatst dat deze nog goed het signaal kan ontvangen en versterken.

        Al eens gekeken bij de filmpjes etc. om Wifi te verbeteren: https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren

        Verder is het kanaal vastgezet op 1, 6 of 11.
        In deze video vind je meer tips: https://www.youtube.com/watch?v=QcWN_aAaccs

        Reageer


        • #5
          Sinds deee repeater boven staat heef mijn zoon daar wifi, ik zit hier een meter van de router/modem af en heb regelmatig geen ontvangts. Ik zal eens bij de links kijken

          Reageer


          • #6
            [email protected]?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X