Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Thuisgebruik voor WifiSpots uitgeschakeld per 1 augustus 2016

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Thnx voor de info. Ik ga het terug neerleggen bij de collega's.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #17
      Meer dan een half jaar later, werkt het ( https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=172,E=0000062572678086915,K=9654,Sxi =12,case=guid({1496C636-FF8D-41D2-B285-7DD16F98B859}),TS=ZeelandnetNL_2016) blijkbaar bij iedereen nu conform berichtgeving.

      Reageer


      • #18
        @MatthijsL
        kan het zijn, dat de modems hiervoor gereset zijn, waardoor nogal wat eigen instellingen verdwenen zijn ??
        ik mis namelijk de ip-adres reserveringen op basis van mac-adres.

        Reageer


        • #19
          Misschien nu allemaal dezelfde firmware, fred44nl?

          Reageer


          • #20
            Volgens mij zijn de modems niet gereset, want dan zouden al je andere instellingen verdwenen zijn.

            Ik heb trouwens ook wat meer duidelijkheid over het verbinden met de eigen WifiSpot. Je kan eenmalig verbinding maken met je eigen WifiSpot. Als de verbinding met de WifiSpot dan verloren gaat omdat je bijvoorbeeld van huis weg gaat, dan zal hij daarna niet met de eigen WifiSpot moeten verbinden totdat je het modem een herstart geeft. Daarna kan je weer eenmalig verbinding maken met de eigen WifiSpot.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Misschien nu allemaal dezelfde firmware, fred44nl?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                dan zal hij daarna niet met de eigen WifiSpot moeten verbinden totdat je het modem een herstart geeft. Daarna kan je weer eenmalig verbinding maken met de eigen WifiSpot.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X