Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wifispot

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• wifispot

hoe kan het dat er op mijndelta het volgende staat "U heeft uw wifispot wachtwoord gewijzigd via MijnDELTA."
    ik heb geen wachtwoord gewijzigd, sterker nog, ik hebgeen delta/znet wifispot.

Als je een EPC 3925 of 3940 hebt, dan heb je ook een WifiSpot mits je deze niet zelf uitgeschaked hebt. Gebruik je een EPC 3212, dan heb je geen eigen WifiSpot, maar kan je wel gebruik maken van de WifiSpots, en heb je dus een wachtwoord, nadat je dit hebt ingesteld op je mobiel of tablet.

Ik kan alleen even niet verklaren waarom je de melding krijgt dat het het wachtwoord veranderd zou hebben. Misschien heeft dat te maken met de wijzigingen die doorgevoerd zijn op MijnDELTA. Hou het iig even in de gaten.
    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

EPC3212. vermoed ook te maken met wijzigingen, bv een default voor degenen die het niet gebruiken. Maar de melding doet je wel schrikken .. laatste tijd niet tevreden over diensten Znet/Delta. Hopelijk is de snelheid straks en vannacht weer naar behoren. (kan ik anders declaren als ik elders diensten voor korte tijd afneem)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door vwrangry
        EPC3212. vermoed ook te maken met wijzigingen, bv een default voor degenen die het niet gebruiken. Maar de melding doet je wel schrikken .. laatste tijd niet tevreden over diensten Znet/Delta. Hopelijk is de snelheid straks en vannacht weer naar behoren. (kan ik anders declaren als ik elders diensten voor korte tijd afneem)
        A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X