Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

heeft iemand ervaring met een apple airport time capsule?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • heeft iemand ervaring met een apple airport time capsule?

    Ik wil graag met een
    apple airport time capsule
    aan mijn imac gaan werken, voor de opslag en backups, maar natuurlijk ook voor de hopelijk, snellere en stabielere internet verbinding.
    heeft iemand daar ervaring mee? heb je inderdaad snellere wifi (nu heb ik 150 mbps)? verliep de installatie soepel? wordt de wifi verbinding stabieler (valt nu vaak weg, maar dat is voor een ander topic )
    Ik gebruik een Cisco epc3940 wifi modem.
    ben heel erg benieuwd! wil je jouw ervaring met mij delen??

  • #2
    Dit zal wel gaan werken, maar wie geef ik advies? Deze profielfoto komt bij meerdere twitterprofielen voor...

    Reageer


    • #3
      Je kunt de apple airport time capsule aansluiten op het modem. Op het moment dat dit ook een routerfunctie heeft dien je het modem in de bridge mode te zetten. Hierna werkt alleen poort1 op het modem. De time capsule zal dan de wifi uitzenden.

      Apple werkt altijd prettig maar ik heb geen ervaring met de time capsule, wellicht eens informatie inwinnen bij de mac stores?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
        Dit zal wel gaan werken, maar
        de daadwerkelijk gehaalde wifi-snelheid zal voor een belangrijk deel afhangen van de wifi-omstandigheden in jouw draadloze netwerk.
        ik haal draadloos soms 300 Mb/s tussen m'n MBA en m'n TC.

        wat is de maximale snelheid van jouw abonnement ??

        Reageer


        • #5
          GoeRoe jeutje! bijzonder dat mijn foto zo vaak voorkomt blijkbaar. degenen die vermeld staan, zijn allemaal mensen die ik volg op mijn twitter account @bydimara
          doet er hier verder niet echt toe volgens mij, maar toch

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            de daadwerkelijk gehaalde wifi-snelheid zal voor een belangrijk deel afhangen van de wifi-omstandigheden in jouw draadloze netwerk.
            ik haal draadloos soms 300 Mb/s tussen m'n MBA en m'n TC.

            wat is de maximale snelheid van jouw abonnement ??
            de maximale snelheid in mijn abonnement is volgens mij 150 mbs en dat haal ik meestal ook.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Sandra_
              Je kunt de apple airport time capsule aansluiten op het modem. Op het moment dat dit ook een routerfunctie heeft dien je het modem in de bridge mode te zetten. Hierna werkt alleen poort1 op het modem. De time capsule zal dan de wifi uitzenden.

              Apple werkt altijd prettig maar ik heb geen ervaring met de time capsule, wellicht eens informatie inwinnen bij de mac stores?
              bedankt voor dit antwoord zo ver!! ik weet nu dat ik 'm kan gebruiken zoals ik bedacht had en ik zal zeker eerst mezelf nog eens goed laten voorlichten in een apple store. Ik ben ook nog heel benieuwd naar wat Fred44 nog denkt over de snelheid!
              grote kans dat ik, na aanschaf, hier nog even terug kom om, als het me niet helemaal lukt om hem te installeren als router...
              super bedankt alvast!!

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  uhm... Fred, vind je het goed als ik jou even onthou, zodat ik, als ik er niet uit kom, bij je terug kan/mag komen?? :$

                  Reageer


                  • #10
                    is goed, ja

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      is goed, ja
                      fan-tas-tisch! dankjewel hoor! (allemaal!!)

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X