Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta WiFi spots aanmelden lukt niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Bij stap 6 gaat het mis ik zie een hele keuze lijst maar degene die ik moet kiezen staat er niet tussen.Kan dit komen omdat mijn Nokia geen Nederlands model is?Ik dacht dat het Engels/Nederlands is pffffff wat een gedoe

    Oorspronkelijk gepost door bibbi
    Het is dieptriest....zelf het geven van een reactie op het forum gaat me lastig af.....ik ga dit voor de derde keer typen dus ....thuis zie ik bij WiFi geen Delta WiFi spots staan dus morgen ga ik dit ff rustig bekijken als ik op het adres ben ben waar ik dus eerst wel verbinding had met Delta WiFi maar nu niet meer.Ik laat nog weten of het wel of niet gelukt is.

    Oorspronkelijk gepost door TimH
    Hallo Bibbi, welkom op het forum.

    Zelf zou ik even van vooraf aan beginnen. Certificaat verwijderen en opnieuw downloaden via de link die Fred44nl geeft en dan even de stappen doorlopen.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      wellicht ten overvloede: als je bij Wifi geen Delta Wifi spots te zien krijgt, kun je er ook geen verbinding mee maken.
      Ja dat snap ik ook!

      Reageer


      • #18
        Dat de telefoon Nederlands of Engels is maakt niet uit voor het ontvangen van WiFi. Als andere netwerken wel zichtbaar zijn dan lijkt het me logischer dat de DELTA WiFiSpots niet uitgezonden worden. Deze worden enkel uitgezonden door WiFi-modems van ons.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door TimH
          Dat de telefoon Nederlands of Engels is maakt niet uit voor het ontvangen van WiFi. Als andere netwerken wel zichtbaar zijn dan lijkt het me logischer dat de DELTA WiFiSpots niet uitgezonden worden. Deze worden enkel uitgezonden door WiFi-modems van ons.
          Hoi Tim,
          Mijn moeder heeft een WiFi modem en eerst ging dit allemaal prima maar nu moet ik me opnieuw aanmelden en kom ik niet meer op de WiFi Delta spots.Dit is super irritant omdat als ik bv naar mijn werk loop ik steeds gepingeld word met de vraag of ik me wil aanmelden.....en ja dat wil ik zeker.....alleen lukt dit dus nietTerwijl het ervoor wel ging.
          Als ik nu opnieuw het certificaat wil downloaden dan zie ik een enorme lijst maar niet met het certificaat wat vermeld word.Ik begrijp gewoon niet waarom het eerst wel ging en nu niet meer....

          Reageer


          • #20
            @bibbi

            Vervelend dat het nog steeds niet lukt.

            Bij de Answers van Microsoft heb ik het volgende gevonden. Omdat wij ook gebruik kunnen maken van het netwerk van Ziggo, lijkt me dit antwoord ook voor jou van toepassing.

            We hebben het oa gehad over de Wifi Hotspots i.c.m WP. Hij bevestigde wat ik eigenlijk al vermoedde. Windows Phone kan niet goed overweg de WPA Enterprise beveiliging.
            Dit is waar Ziggo gebruikt van maakt bij zijn Hotspots. Thuisgebruikers maken normaal gesproken gebruik van WPA-Personal en daar heeft WP geen problemen mee.

            Ziggo hoeft niets aan te passen. Microsoft moet dit doen."
            Answers Microsoft.com??

            Welke versie van Windows heb jij op je Nokia Lumia? Het schijnt namelijk opgelost te zijn met 8.1? (zie laatste pagina van bovenstaande link)
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #21
              Hallo Bibbi,

              Heb je de tips van Caroline nog uitgevoerd?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Sandra_
                Hallo Bibbi,

                Heb je de tips van Caroline nog uitgevoerd?
                Ja ik heb het geprobeerd maar het lukt niet.
                Wel een andere oplossing gevonden,alles verwijderd wat met Delta WiFi spots te maken had op mijn telefoon en het irritante gepingel is in ieder geval over.
                Allemaal bedankt voor de goede adviezen.
                Met vriendelijke groet,
                Bianca

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X