Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta WiFi spots aanmelden lukt niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta WiFi spots aanmelden lukt niet meer

De gebruikersnaam en wachtwoord voor Delta WiFi spots heb ik ingevoerd zodra de brief op de mat lag.
    En er was iemand dezelfde dag op visite en die zei Hey heb jij je aangemeld?
    Dus alles werkte prima.Er zijn heel veel Delta WiFi spots want mijn telefoon pingelt wat af als ik aan de wandel ben zo in Goes.
    Want op de 1 of andere manier krijg ik mij niet mee aangemeld voor de WiFi spots want na het 1 maling invoeren wat ik de begeleidende brief stond heb ik mij nog 1 keer aan kunnen melden en nu lukt dit met geen mogelijkheid meer.
    Ik heb een windows phone Nokia lumia 625.
    Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
    Alvast hartelijk bedankt!!

bibbi

Je kan wel Wifi-Spots elders gebruiken?

ZeelandNet heeft namelijk een wijziging doorgevoerd.
    Je kan je op je eigen Wifi-Spot wel aanmelden, maar daarna lukt het niet meer.

Zie Thuisgebruik voor WifiSpots uitgeschakeld per 1 augustus 2016 : https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=219,E=0000062733433176321,K=9130,Sxi =10,case=guid({1496C636-FF8D-41D2-B285-7DD16F98B859}),TS=ZeelandnetNL_2016

Reageer

Ik geloof dat dit toch niet helemaal waar is, ik kan nog steeds zonder problemen zowel met de laptop als tablet contact maken met mijn Delta Wifi spot.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        je moet niet alles geloven wat er op Internet verschijnt

Reageer

We hebben hierover al deze maanden niets meer gehoord.
          Als dit dus niet de oorzaak kan zijn, blijft mijn eerste vraag open staan of bibbi wel van Wifispots op andere plekken gebruik kan maken?

Reageer

Nee ik geen WiFi spots elders gebruiken terwijl dit eerst wel kon.
            Ik krijg nu de melding Uw telefoon kan geen verbinding maken met Delta WiFi spots.
            Had mijn gebruikersnaam en wwoord al op Eem papiertje bij me omdat ik dat gepingel dus beu ben.
            :?
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Je kan wel Wifi-Spots elders gebruiken?

Zie Thuisgebruik voor WifiSpots uitgeschakeld per 1 augustus 2016 : https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=219,E=0000062733433176321,K=9130,Sxi =10,case=guid({1496C636-FF8D-41D2-B285-7DD16F98B859}),TS=ZeelandnetNL_2016

Reageer

Check je inloggegevens nog eens.

Reageer

Dat heb ik ook al gedaan.Als ik wil inloggen zie ik de correcte gebruikersnaam en als ik dan het juiste wachtwoord invoer lukt het niet om in te loggen.

Reageer

En dan krijg ik te zien U telefoon kan geen verbinding maken met het delta WiFi netwerk
                  Oorspronkelijk gepost door bibbi
                  Dat heb ik ook al gedaan.Als ik wil inloggen zie ik de correcte gebruikersnaam en als ik dan het juiste wachtwoord invoer lukt het niet om in te loggen.

Reageer

Ook niet als je normale wifi verbinding eerst op vergeten zet?

Reageer

https://www.delta.nl/service/interne...ts-Nokia-Lumia

Reageer

Hallo Bibbi, welkom op het forum.

Zelf zou ik even van vooraf aan beginnen. Certificaat verwijderen en opnieuw downloaden via de link die Fred44nl geeft en dan even de stappen doorlopen.

Reageer

Bedankt voor jullie reacties.....en sorry voor mijn late reactie!!

Reageer

Het is dieptriest....zelf het geven van een reactie op het forum gaat me lastig af.....ik ga dit voor de derde keer typen dus ....thuis zie ik bij WiFi geen Delta WiFi spots staan dus morgen ga ik dit ff rustig bekijken als ik op het adres ben ben waar ik dus eerst wel verbinding had met Delta WiFi maar nu niet meer.Ik laat nog weten of het wel of niet gelukt is.

Oorspronkelijk gepost door TimH
                            Hallo Bibbi, welkom op het forum.

Zelf zou ik even van vooraf aan beginnen. Certificaat verwijderen en opnieuw downloaden via de link die Fred44nl geeft en dan even de stappen doorlopen.

Reageer

wellicht ten overvloede: als je bij Wifi geen Delta Wifi spots te zien krijgt, kun je er ook geen verbinding mee maken.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X