Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slecht WiFi ontvangst op laptop maar goed op smartphone en tablet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slecht WiFi ontvangst op laptop maar goed op smartphone en tablet

    Sinds 14 dagen ondervinden wij problemen met wifi-ontvangst op de laptop. Op de telefoon en tablet werkt het perfect. Als je naar instellingen gaat staat er dat er wel internet is en de naam van ons netwerk staat er ook bij, alleen kan hij geen verbinding maken.
    Na wat aan- en uitzetten van Wifi en/of modem lukt het niet om alsnog verbinding te maken. En dan ... plots is het er toch.
    Heb al naar de helpdesk gebeld en daar hebben ze gekeken naar de verbinding en volgens hen was alles ok. Moest de modem eens langer dan 30 min af laten staan zodat er een ander IP-adres zou zijn, maar dit heeft niets geholpen.
    Heb nu hier op het forum al eens allerlei berichten over wifi gelezen maar nog niet echt hetzelfde tegengekomen.
    Kunnen jullie mij helpen?

  • #2
    Hallo anndamen, welkom op het forum.

    Probeer eens om de laptop de wifi-verbinding te laten vergeten en daarna opnieuw verbinding te laten maken.

    Reageer


    • #3
      Heb je deze laptop wel eens gescand op malware?
      Met MBam Free bijv.?

      Je zou ( omdat je het zo precies aangeeft) ook een systeemherstelpunt terug kunnen zetten met een tijdstip dat alles nog ok was.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Hallo anndamen, welkom op het forum.

        Probeer eens om de laptop de wifi-verbinding te laten vergeten en daarna opnieuw verbinding te laten maken.
        Heb ik al meerdere malen geprobeerd, maar dat werkt niet.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Heb je deze laptop wel eens gescand op malware?
          Met MBam Free bijv.?

          Je zou ( omdat je het zo precies aangeeft) ook een systeemherstelpunt terug kunnen zetten met een tijdstip dat alles nog ok was.
          Hoe doe je dat zo'n herstelpunt maken? Ik ben niet zo'n computerkenner.

          Reageer


          • #6
            Welk besturingssysteem heb je?
            Win7: https://www.seniorweb.nl/artikel/pro...stel-windows-7

            Reageer


            • #7
              Hallo anndamen,

              Heb je na de tips van de forumgebruikers nog steeds problemen of kun je nu goed gebruik maken van de wifi?

              Reageer


              • #8
                Beste Sandra,

                Na het uitvoeren van een viruscontrole en het verwijderen van besmette bestanden, was het probleem opgelost.

                Oorspronkelijk gepost door Sandra_
                Hallo anndamen,

                Heb je na de tips van de forumgebruikers nog steeds problemen of kun je nu goed gebruik maken van de wifi?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X