Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mini-gateway delta inzicht werkt niet meer?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mini-gateway delta inzicht werkt niet meer?

    Al vele weken gebruik kunnen maken van delta inzicht d.m.v. de mini-gateway.
    Echter na een stroomuitschakeling kan ik de mini- gateway nog steeds verbinden met mijn router, echter na inloggen op mijndeltainzicht
    krijg ik geen gegevens meer te zien alles blijft op 0 staan.
    Dus verbinden lukt, maar na login geen slimme meters te zien, laat staan het actuele electriciteitsverbruik.
    Mini- gateway de geest gegeven?

  • #2
    Hallo wamjp,

    Welkom op het forum

    Hoe brandt het lampje op je gateway; knippert deze of brandt deze constant?

    Reageer


    • #3
      Lampje knippert

      Reageer


      • #4
        Heb je de gateway aangesloten met de losse voeding of is dat niet nodig? Kun je anders eens kijken wat er gebeurt als je de voeding en de gateway even loskoppelt en terug aansluit en daarna opnieuw verbinding maakt?

        Reageer


        • #5
          Jouw aanbeveling al tig keren uitgevoerd, haalt niets uit, krijg wel de site om te koppelen met mijn router maar geen actieve meters te zien in mijndeltainzicht.

          Reageer


          • #6
            Dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice op 0800 - 5150

            Reageer


            • #7
              Weet niet hoe het kan, maar na 2 dagen proberen, werkt het nu weer! en kan ik weer het vebruik bekijken

              Reageer


              • #8
                Okee nou prima dacht ik zo ! Beetje vreemd is het wel. Zou je dit in de gaten willen houden?

                Reageer


                • #9
                  Beste klanten,

                  Er is momenteel een probleem op onze servers.
                  De data voor elektriciteit, gas en water worden niet verwerkt, dus jullie grafieken blijven leeg.
                  Echter, de data is nog wel beschikbaar, en zal zichtbaar worden van zodra er terug verwerking is.
                  Gegevens zijn dus niet verloren aan het gaan.

                  Pluggen en thermostaten kunnen perfect bedient worden vanop afstand, en live verbruik wordt ook weergegeven.
                  Grafieken voor thermostaten blijven ook gewoon doorlopen.

                  Onze excuses voor het ongemak, en ik zal een update geven van zodra we meer weten.

                  Groeten,

                  Sven
                  FP Support

                  Reageer


                  • #10
                    Vanavond zullen we een patch uitrollen rond 22u, waarbij heel het platform max 15 minuten offline gaat.
                    De verwerking van gegevens zal nog wel tijd en rekenkracht in beslag nemen, dus in de loop van dinsdag zullen er op dagbasis terug grafieken zijn, maar week/maand/jaar niveau worden overnacht verwerkt, dus ik weet niet of die morgen al beschikbaar zijn. Dat zal eerder vanaf woensdag terug te raadplegen zijn.

                    Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft meegebracht.

                    Groeten,

                    Sven
                    FP Support.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X