Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta inzicht en wifi werkt niet.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hallo Britty,
Welkom op het forum
Vervelend dat je dit probleem ondervindt. Kun je de verbinding van de mini gateway op je toestel eens vergeten en het opnieuw proberen? Lukt dit niet, bel dan even met de klantenservice, dan zoekt de Support afdeling het verder voor je uit!
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaHallo Britty,
Welkom op het forum
Vervelend dat je dit probleem ondervindt. Kun je de verbinding van de mini gateway op je toestel eens vergeten en het opnieuw proberen? Lukt dit niet, bel dan even met de klantenservice, dan zoekt de Support afdeling het verder voor je uit!
Reageer
-
Probeer eens in te loggen bij Delta Inzicht.
Bij mij lukte het ook niet, maar zie nu gewoon mijn energie verbruik.
https://www.mijndeltainzicht.nl/Login
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door sjmProbeer eens in te loggen bij Delta Inzicht.
Bij mij lukte het ook niet, maar zie nu gewoon mijn energie verbruik.
https://www.mijndeltainzicht.nl/Login
Reageer
-
Ik kan je alleen vertellen wat ik heb gedaan.
Pc en laptop uitgeschakeld.(en eventueel andere draadloze apparaten)
Mini Gateway resetten en opzoeken en verbinden via telefoon.
Dan je eigen wifi-naam en wachtwoord ingeven.
Connect.
Verder heb ik niks gedaan, die stap 4 van de handleiding heb ik overgeslagen.
Toen via pc mijndelta inzicht geopend en alles werkte.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door sjmIk kan je alleen vertellen wat ik heb gedaan.
Pc en laptop uitgeschakeld.(en eventueel andere draadloze apparaten)
Mini Gateway resetten en opzoeken en verbinden via telefoon.
Dan je eigen wifi-naam en wachtwoord ingeven.
Connect.
Verder heb ik niks gedaan, die stap 4 van de handleiding heb ik overgeslagen.
Toen via pc mijndelta inzicht geopend en alles werkte.
jou advies opgevolgd, op mijn telefoon verbinding, ga ik dan naar mijn deltainzicht.nl/login, Geeft hij deze site is niet bereikbaar met als fout melding ERR.connection Refused, wel alle aansluitingen kabels etc gecontroleerd waren oke. Ik heb wel de mini-gateway met adapter die dus in stopcontact blijft anders gaat groen lampje uit! Na het restten 10 tellen komt het netwerk niet terug el weer als ik de stekker v/d adapter uit/in doe. Blijft raar verhaal.
groet Britty
Reageer
-
Beste Britty
Het feit dat je op de wifi pagina van de mini-gateway, na het verbinden met jouw eigen wifi netwerk een foutpagina krijgt, is als normaal te beschouwen.
Dit zou ook zo moeten uitgelegd zijn in de handleiding.
Eerst zend een mini-gateway zelf wifi uit om te kunnen connecteren met een laptop of tablet/smartphone.
Hierdoor geraak je op de pagina in het toestel om wifi in te stellen.
Van zodra alles is ingevuld, en je op "Connect" duwt, stopt de mini-gateway meteen met uitzenden van een signaal, en begint die verbinding te maken met de wifi router in je woning.
Daardoor gaat jouw tablet/laptop een foutpagina krijgen, want de verbinding is weg.
Als de gegevens van jouw wifi netwerk correct zijn, zal de gateway meteen verbonden zijn en beginnen werken.
Als je wil, kan je altijd even in een prive bericht het MAC adres van de mini-gateway doorspelen, zodat ik kan kijken of er aan onze kant iets te zien is.
Groeten,
Sven
FP Support
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer