Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta wifi spot op Lenovo tablet werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta wifi spot op Lenovo tablet werkt niet

    Ik heb een Lenovo tablet gekocht en wil daar de Delta Wifispot op gebruiken. Ik volg keurig het stappenplan van Delta en moet het veiligheidscertificaat van Android downloaden. Downloaden is voltooid echter herkent de tablet het certificaat niet en kan zodoende niet verder met de installatie van de Delta Wifispot. Ik heb de helpdesk van Zeelandnet gebeld en zij verwezen mij door naar de helpdesk van Lenovo. Deze kon helaas niks doen voor mij omdat het gaat om een beveilingscertificaat wat alleen het hoofdkantoor in China iets mee man doen. Het antwoord van Lenova was dat het een Software probleem was. Kan iemand mij helpen? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met een Lenovo tablet waar Delta wifispot niet op werkt.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor de tip. Ik heb ze net gebeld en ze kunnen het probleem waarschijnlijk oplossen. Ik ga een keer langs.

      Reageer


      • #4
        Hallo Jaco, welkom op het forum!

        Fijn om te lezen dat The Glitch een mogelijke oplossing heeft. Heb je zelf al eens geprobeerd het certificaat te verwijderen en opnieuw te downloaden?

        Reageer


        • #5
          He Tim,

          Dit was ook de tip van Zeelandnet. Ik heb dat ook gedaan, maar helaas werkt dit niet.
          Bedankt voor de tip.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X