Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen Wifi-verbinding op smartphone (Samsung Galaxy S6)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen Wifi-verbinding op smartphone (Samsung Galaxy S6)

    Sinds een tijdje heb ik een Samsung Galaxy S6 en daarmee kan ik ons Wifi netwerk niet meer zien en dus ook niet meer verbinden. Andere telefoons pakken het netwerk wel. Via helpdesk al alle opties bekeken maar alle instellingen zijn correct.
    Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

  • #2
    Niet meer zien, dus het was wel eens te zien ? Opnieuw optarten ? Aantal connecties in je router staat op bv 3 en je bent nr 4. Nog een gek idee, en ik weet het klinkt stom maar staat het wifi op de telefoon wel aan ? Factory reset op de telefoon al geprobeerd ?

    Reageer


    • #3
      Hallo Eef, welkom op het forum!

      De opties van Roof lijken mij een goede eerste stap. Zou je deze eens uit kunnen proberen?

      Reageer


      • #4
        Nog een sugestie, instellingen, wifi, rechtsboven meer, en netwerk toevoegen.
        succes.

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor de aanvulling, simonjan!

          Reageer


          • #6
            Mijn HTC heeft dat regelmatig, dan wil hij ook niet meer van (wifi) netwerk veranderen.
            In het menu zie je dan inloggen > ophalen IP adres ........ en dan weer inloggen ophalen IP adres en dan weer ......
            Uitzetten en opnieuw aanzetten is dan de oplossing.

            Reageer


            • #7
              Hallo Eef,

              Welkom op het forum!
              Is het gelukt met de Wifi op je telefoon?

              Reageer


              • #8
                Doordat een reactie uitblijft ga ik er vanuit dat er weer een verbinding mogelijk is.
                Mocht het zo zijn dat je nog vragen hebt, stel ze gerust. We beantwoorden ze graag!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X