Ik ben door de helpdesk naar dit forum verwezen. Sinds dat we bij zeelandnet zitten, nu ongeveer een jaar, hebben we problemen met de WiFi. Router (Cisco geleverd door zeelandnet) staat in de woonkamer. Als we in de woonkamer zitten hebben we zeer regelmatig geen data overdracht meer. Verbinding blijft op dat moment goed! In mei heeft de helpdesk de frequentie (nummer) al eens aangepast in de router. Dit heeft niet tot verbetering geleid. We werken niet bedraad.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen data overdracht wifi
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Bekabeld garandeert ZeelandNet je abonnementssnelheid.
Wifi niet.
Er kunnen vele oorzaken zij waarom wifi niet optimaal werkt zoals bijv. storingen door andere draadloze apparatuur, de constructie van het huis etc.
Delta heeft hiervoor dan ook een aparte pagina aangemaakt:
https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren
-
inderdaad via de kabel is het super maar wifi via het zeelandnet modem is waardeloos heb nu ondertussen bij 8 vrienden en familie het modem in brug modes gezet en eigen router gebruiken voor wifi en dat werkt een stuk beter
en de snelheden die vermeld worden op de site kloppen alleen voor kabel
de wifi is tot een max van 150mbps op 5ghz. maar dat word nergens op de site vermeld voor zover ik weet
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door marcohovende wifi is tot een max van 150mbps op 5ghz. maar dat word nergens op de site vermeld voor zover ik weet
Reageer
-
speciala wifi pagina ontwikkeld waar je ook tips en trics kunt vinden om de verbinding te verbeteren.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer