Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen data overdracht wifi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen data overdracht wifi

    Ik ben door de helpdesk naar dit forum verwezen. Sinds dat we bij zeelandnet zitten, nu ongeveer een jaar, hebben we problemen met de WiFi. Router (Cisco geleverd door zeelandnet) staat in de woonkamer. Als we in de woonkamer zitten hebben we zeer regelmatig geen data overdracht meer. Verbinding blijft op dat moment goed! In mei heeft de helpdesk de frequentie (nummer) al eens aangepast in de router. Dit heeft niet tot verbetering geleid. We werken niet bedraad.

  • #2
    Bekabeld garandeert ZeelandNet je abonnementssnelheid.

    Wifi niet.
    Er kunnen vele oorzaken zij waarom wifi niet optimaal werkt zoals bijv. storingen door andere draadloze apparatuur, de constructie van het huis etc.

    Delta heeft hiervoor dan ook een aparte pagina aangemaakt:
    https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren

    Reageer


    • #3
      inderdaad via de kabel is het super maar wifi via het zeelandnet modem is waardeloos heb nu ondertussen bij 8 vrienden en familie het modem in brug modes gezet en eigen router gebruiken voor wifi en dat werkt een stuk beter

      en de snelheden die vermeld worden op de site kloppen alleen voor kabel
      de wifi is tot een max van 150mbps op 5ghz. maar dat word nergens op de site vermeld voor zover ik weet

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door marcohoven
        de wifi is tot een max van 150mbps op 5ghz. maar dat word nergens op de site vermeld voor zover ik weet
        Omdat het ook niet klopt. Thuis haal ik zonder moeite ver boven de 150mbps op 5ghz. En ja, dat is met het epc3940 WiFi-modem.

        Reageer


        • #5
          speciala wifi pagina ontwikkeld waar je ook tips en trics kunt vinden om de verbinding te verbeteren.

          Reageer


          • #6
            Doordat een reactie uitblijft ga ik er vanuit dat de problemen zijn verholpen.
            Mocht het zo zijn dat je nog vragen hebt, stel ze gerust. We beantwoorden ze graag!

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X