Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi ontvangst

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi ontvangst

    Beste lezer,

    onze WIFI ontvangst is al weken slecht. Overdag gaat het prima, maar tegen de avond is ontvangst op zowel 2,4 als 5 GHz niet mogelijk. Voor 2,4 ben ik al overgeschakeld op de kanalen 1, 6 en 11 maar helaas geen verbetering. Ik ben de enige in de buurt met een 5GHz signaal dus geen overlapping van andere WIFI modems. Kan er mogelijk een probleem zitten in de signaal toevoer wat zich s'avonds voordoet als er meer gebruikers in de buurt op het Internet zitten?

    Groet,
    Johan

  • #2
    [email protected]?

    Reageer


    • #3
      Linda,

      het is nu inmiddels twee dagen geleden dat ik het probleem van onze slechte WIFI ontvangst gemeld heb via [email protected] maar tot nu toe nog geen enkele reactie ontvangen. Wanneer kan ik een antwoordt verwachten?

      Johan

      Reageer


      • #4
        Hallo Johan,

        Ik ben zelf nu pas weer actief op het forum. Je hebt inmiddels antwoord in je inbox

        Reageer


        • #5
          Hallo jheyboer,

          Is het probleem inmiddels opgelost, wat was voor jou de oplossing?

          Reageer


          • #6
            Nee, het probleem is nog steeds niet opgelost. Het voorstel van Linda was om een nieuw modem inclusief WIFI router op te sturen en te installeren. Ik heb hierin toegestemd maar daarna helaas niets mee van jullie vernomen...zucht.
            Wordt er nu een nieuw modem naar ons opgestuurd en zo ja wanneer kan ik dit verwachten?
            Johan

            Reageer


            • #7
              Heb Linda even aangesproken en alles gecontroleerd. Het modem is verstuurd vanuit ons magazijn. Ze was alleen vergeten een bevestiging hiervan per mail te sturen. Het is onderweg!

              edit: het modem is onderweg (voor de duidelijkheid)

              Reageer


              • #8
                Hi Tim, bedankt. Ik meld me weer zodra ik het modem heb ontvangen en geinstalleerd.

                Groet,
                Johan

                Reageer


                • #9
                  Hi Tim,

                  het nieuwe modem heb ik zojuist, zonder problemen, geinstalleerd. We gaan nu een paar dagen testen om te zien of de WIFI ontvangst is verbeterd. Je hoort uiteraard nog van me.

                  Groet,
                  Johan

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo Johan,

                    Sorry dat ik was vergeten om even te mailen dat het nieuwe modem onderweg was naar je :8

                    Ik ben enorm benieuwd of het nu allemaal beter gaat met de Wifi verbinding.
                    Mocht het onverhoopt geen verbetering laten zien, dan lezen we dat graag.
                    Wil je anders nog even het beste antwoord kiezen?

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo Linda,

                      Wifi werkt prima na het installeren van de nieuwe modem/router. Zowel op 2.5 als op 5 Ghz hebben we nu een goede ontvangst Het oude modem is retour gestuurd via post nl met tracking nummer *verwijderd door moderator*.

                      met dank,
                      Johan

                      Reageer


                      • #12
                        Goed om te lezen dat het allemaal naar behoren werkt, Johan!
                        En graag gedaan uiteraard

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X