Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met de WiFi van het WiFi-modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met de WiFi van het WiFi-modem

    Al eerder gepost maar ik heb een probleem met wifi. Wij hebben een cisco modem/router van zeelandnet. Daarbij een router van Netgear N300 omdat ik het wifi netwerk anders niet werkend kreeg. Op advies bridge aangepast in PIP. Resultaat: laptop vindt het signaal en werkt goed, GSM toestel ook, ook GSMs van anderen vinden het netwerk. Pas een nieuwe smart TV aangeschaft en deze vindt het netwerk wel maar kan geen verbinding maken, evenals Samsung W700 en ook een tablet. Bij deze laatste twee hebben we het maar gelaten, de samsung heeft ook bluetooth namelijk. Maar is er iemand die ons kan helpen.

  • #2
    Ik heb een probleem gehad om mijn samsung smart tv werkend te krijgen op internet. Heb na onderzoek op internet DNS server instellingen op de tv gewijzigd in 8.8.8.8. Daarna geen problemen meer gehad met internet.

    Reageer


    • #3
      hans1 bedankt, wij hebben een LG tv dus of dat ook werkt? Ik ga het in ieder geval proberen.

      Reageer


      • #4
        Hallo Zeeuw,

        Zelf heb ik geen kennis van tv's. Duidelijk is wel dat je wifi werkt.
        Voor een goede werking van internet op de tv raden wij altijd een bekabelde verbinding aan.

        Mocht dit niet kunnen of ongewenst zijn, zoals je eigenlijk al aangeeft, en kun je er niet uitkomen met de andere forum gebruikers dan kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met Samsung. Misschien hebben zij een tip or trick die je gaat helpen bij het oplossen van het probleem.

        Wil je laten weten wat de oplossing is, hier leren wij ook weer van

        Reageer


        • #5
          Doordat een reactie uitblijft ga ik er vanuit dat er een oplossing zich heeft voor gedaan.
          Mocht het zo zijn dat je nog vragen hebt, stel ze gerust. We beantwoorden ze graag!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X