Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

internet verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • internet verbinding

    hier ben ik weer met het zelfde verhaal een heel weekend slecht internet begin meestal vrijdag avond en dan tot zondag avond
    het zal wel druk zijn natuurlijk maar dat is in principe geen exuus als je iets betaal moet je er ook gebruik van kunnen maken jammer maar oke het zal zo moeten maar is niet leuk kijk je naar een film of tv is de streaming slechtmaar goed ik hoop dat het ooit opgelost word
    het is in heel het land probleem met internet
    als ik op mijn pc ga met een vaste verbinding is er niets aan de hand 151Mbs/15Mbs maar via wifi en dan op7m afstand knudde ja en over zetten op een ander kanaal zie ik me ook niet zo meer bezig is niet eenvoudig als je wat ouder word maar oke hopelijk komt het nog eens een keertje goed en dan de nieuwe Delta tv App is die al te vinden op de app store ik zie alleen de oude versie 2.1 ??moet mischien nog updaten verder alles prima ik heb op mijn pc een zeer snelle verbinding

  • #2
    Dat zijn een aantal vragen/probleempjes tegelijk.

    Allereerst het was KPN die problemen had, niet ZeelandNet, hoor.

    De nieuwe Delta TV App is nog niet gereed. Zie dit item: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...html#post33018

    Je bekabelde Internetverbinding haalt de snelheid die bij je abonnement hoort.
    Wifi is een ander verhaal, dat is in je diverse items ook al vaker ter sprake gebracht.

    Je hebt nu de EPC 3940. Delta heeft een aparte pagina voor Wifi verbeteren aangemaakt.
    Zie: https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren

    Kanaal wijzigen is niet zo moeilijk.
    Kijk maar eens naar dit filmpje: https://youtu.be/QcWN_aAaccs

    Misschien iemand in je omgeving die je er eens bij wilt helpen?
    Of denk eens aan student aan huis.
    Ook bij het onderstaande.
    Heel veel klanten redden het wat Wifi betreft niet met alleen het wifi-modem en schaffen bijv. Devolo Powerlan adapters of router.
    Dit kwam ook in je andere item aan de dorde: https://forum.zeelandnet.nl/internet...html#post32655

    Reageer


    • #3
      Hallo Jack .
      Had het zelfde probleem ,bedraad was het 150 mb aan snelheid en via de wifi nog geen 50 .Nu heb ik een apple pc en die schijnen niet goed te communiceren met cisko routers.Ik dacht ok ,zal eens op zoek gaan naar een andere router .Nu geven ze die niet weg bij apple dus probeer even marktplaats .Heb daar de apple airport extreme gekocht zoals dat heet .De snelheid die ik nu heb is nagenoeg het zelfde dan bedraad .Succes
      Gr John

      Reageer


      • #4
        Hallo, Jackvdriel.

        Kan je aangeven of de links van Ptrol een oplossing hebben gegeven?

        Reageer


        • #5
          nog niet helemaal maarik heb soms wel verbinding en dan gaat het soms uren goed dan valt het weer weg na een beetje geschakel heb ik dan weer beeld het is allemaal nog niet zo als het zou mogen zijn maar ik heb geduld dus gaook nog eens met een extrawifi verbinding via stopkontakt proberen maar dat zal nog wel even duren
          ja de wifi is knudde hoor maar ja zal wel zo moeten ik krijg er direkt nog geen snelheid in kanaal aangepast 2 verschillende namen voor 2,5 en een voor 5 zou beter moeten werken maar ik merk nog niet veel alleen moest ik alles opnieuw inloggen ( 2x iphome en pc via wifi )

          Reageer


          • #6
            Jackvdriel, probeer eens Inssider te downloaden. Bijvoorbeeld "Inssider-1_2_8.zip" Via dit progje kan je kijken welk kanaal het minst bezet is. Als de buren ook op hetzelfde kanaal of dichtbij zitten kan jouw signaal weggedrukt worden.
            Desnoods maak je 1 printscreen van inssider en plaats dit op het forum.
            Kunnen wij misschien 1 oplossing geven.

            Reageer


            • #7
              In het menu waar je het kanaal kan aanpassen, staat ook de knop 'Scan 2,4GHz APs'. Hiermee kan je ook zien welke kanalen er in gebruik zijn. Hoef je geen programma te downloaden.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X